barossa

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
paanliam
Toeschouwer
Toeschouwer

barossa

Bericht door paanliam »

ik heb wat vragen in verband met een barossa 250 is het een goede quad want ik wil em nieuw
kopen ?
Skippy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Skippy »

De Barrossa is zeker een goede en relatief goedkope start. Maar!

Als je budget het toelaat zou ik toch voor een Zuzuki 400 gaan of zo.
Desnoods tweedehands . Daar kun je net wat langer mee vooruit .
Meer power en echt degelijk.

Succes met je Keuze. :crossercool: :crossercool:
Renegade gaat nog harder !

Als er 4 wielen onder zitten !
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

ik heb een barossa 170 cc maar wie Skippy als zecht van een suzukie heb je ietjes langer zreggen ze dan ben er nog niet achter want heb zelf als 1 maand maar nog niks er aan gehad maar het is een b merk en geen a merk dat is er verschilent in maar ik zouw er voor gaan prima quad ;)
maar dat is jouw keuze ;)
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

een goede quad keuze die barossa , wel niet het beste maar het is een degelijke quad :p :crossercool: :D
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

gewoon een super beginnersquad :duimhoog: iedereen wil allemaal meer vermogen, trek de gas van die barossa maar eens helemaal open, dan heb je ook vermogen :wink:
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

spoor schreef gewoon een super beginnersquad iedereen wil allemaal meer vermogen, trek de gas van die barossa maar eens helemaal open, dan heb je ook vermogen bij een barossa 170 cc vald dat mee maar ik heb eens test gereden op een barossa 250 die wouwden we kopen maar daar kon helaas geen kenteken op dus ging het niet door me vader wouw dat want dan verkoopt het zich een stuk makenlijker ;) maar toen ik die optrok ik verschrok me omdat ik niet dacht dat die zoo fel kwam :oops: toen was ik maar gestopt voor dat nog wat gebeurde :P
Plaats reactie