vandaag Ritje gemaakt (15-08-07)
vandaag Ritje gemaakt (15-08-07)
Yo de mannen ,
vandaag een ritje gemaakt de bedoeling was om van Tienen naar en rond Dinant te rijden maar in namen is het misgelopen, Airwolf over kop en zijn ze moeten komen halen, gelukkig stellen hij en quad het zéér goed,
had mij wel verschrokken, ik reed op kop, iedereen volgde en even later niemand meer te zien
Jelle, Cyberdrone en ik zijn dan nog even doorgereden, iets gegeten en dan ook maar terug gekeerd
hier enkele foto's er zullen er nog wel volgen, Grtz
vandaag een ritje gemaakt de bedoeling was om van Tienen naar en rond Dinant te rijden maar in namen is het misgelopen, Airwolf over kop en zijn ze moeten komen halen, gelukkig stellen hij en quad het zéér goed,
had mij wel verschrokken, ik reed op kop, iedereen volgde en even later niemand meer te zien
Jelle, Cyberdrone en ik zijn dan nog even doorgereden, iets gegeten en dan ook maar terug gekeerd
hier enkele foto's er zullen er nog wel volgen, Grtz
Laatst gewijzigd door ICHE op wo 15 aug, 2007 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
volgende keer toch maar volledig meerijden, amai, de pret was er zowat uit, waren allemaal wat verschrokken.
hebben zelfs geen foto van uw quad genomen, of zelfs het mooie uitzicht in Namen en op de brug daar,
hebben zelfs geen foto van uw quad genomen, of zelfs het mooie uitzicht in Namen en op de brug daar,
- cyberdrone
- Quadracer
Nog eens bedankt voor het begrip en jullie snelheid aan te passen naar mijn brommerke
k'zal eens met de lotto beginnen te spelen en wie weet kan ik me dan binnenkort een ietsie sneller machientje aanschaffen
k'zal eens met de lotto beginnen te spelen en wie weet kan ik me dan binnenkort een ietsie sneller machientje aanschaffen
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
-
- Quadracer
was zeer aangenaam rijden ik ben zelfs NIET moeten gaan tanken ik heb149.1 kilometer gereden en ik zit iets onder de helft van men bak naft ik kan er ni van over. als ik er mee ga werken kom ik ni aan men 120 kilometer en als we gaan crossen max. 80 km. dees is zeker voor herhaling vatbaar. we waren inderdaad zeer rustig na het voorval van airwolf zelfs als we terug gereden zijn.
raptor 660 power
- cyberdrone
- Quadracer
ZEG IS DA NORMAAL DAT IK ZO SLECHT HOOR VANDAAG
ZOU HET AAN DE WIND GELEGEN HEBBEN OF ZOU DE JELLE BETER ZIJNEN DEMPER STEKEN ALS WE NOG ES GAAN TOEREN ?
ZOU HET AAN DE WIND GELEGEN HEBBEN OF ZOU DE JELLE BETER ZIJNEN DEMPER STEKEN ALS WE NOG ES GAAN TOEREN ?
-
- Quadracer
- cyberdrone
- Quadracer
whoehahaaa stofzuiger supervanpee jelle schreef:hella pas op he iche diene heeft langer moete volge en wa voor een gesuis hoort ge misschien tis misschien van uwe stofzuiger
goe bezig manne, goe bezig
ohja nu ik het zie, volgende keer toch maar iemand anders foto's nemen, ik hou de heletijd mijne vinger voor de lens
die stonden nog krom van onder mijne helm in mijn oren te steken als ik achter Jelle reed
ohja nu ik het zie, volgende keer toch maar iemand anders foto's nemen, ik hou de heletijd mijne vinger voor de lens
die stonden nog krom van onder mijne helm in mijn oren te steken als ik achter Jelle reed
-
- Quadracer