bombardier ds650 of raptor660
bombardier ds650 of raptor660
hallo
ik ben hier nieuw op het forum
ik rij al 8 jaar met een moto maar zou toch graag een quad aanschaffen
ik heb al veel gelezen over verschijdene modellen
de quad zou meestal gebruikt worden om de zondag een ritje te doe dus onroud ( kan wel eens gebeuren dat ik een veldje in vlieg om eens uit te leven)
nu twijfel ik tussen een bombardier ds650 of een raptor660
wat zou de beste keuze zijn en wat zijn de zwakke punten van deze quads en wat zal de snelste quad zijn
laat maar weten wat de beste koop zou zijn
ik ben hier nieuw op het forum
ik rij al 8 jaar met een moto maar zou toch graag een quad aanschaffen
ik heb al veel gelezen over verschijdene modellen
de quad zou meestal gebruikt worden om de zondag een ritje te doe dus onroud ( kan wel eens gebeuren dat ik een veldje in vlieg om eens uit te leven)
nu twijfel ik tussen een bombardier ds650 of een raptor660
wat zou de beste keuze zijn en wat zijn de zwakke punten van deze quads en wat zal de snelste quad zijn
laat maar weten wat de beste koop zou zijn
-
- Quadrider
-
- Quadrider
-
- Quadrider
ja , beide zijn zeer goed quads , maar de ds650 is kwalitatief wel de beste hoor , dit is maar een vb : zijn ketting is van hetzelfde typ die motos van +180 pk gebruiken ...
mja als je voor sportiviteit gaat , ben je wel beter met de raptor , maar wees gerust de ds moet in prestaties bijna niets onder doen hoor ...
mja als je voor sportiviteit gaat , ben je wel beter met de raptor , maar wees gerust de ds moet in prestaties bijna niets onder doen hoor ...
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
het zijn allebei goede quads, maar ze zijn allebei anders om mee te rijden (van houding) vind ik toch,
Als ik u was zou ik eens een testritje maken met beide types en dan een beslissing nemen
Als ik u was zou ik eens een testritje maken met beide types en dan een beslissing nemen
http://www.demoddervossen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
weet een mooie bombardier ds650x te koop met veel opties speciele veren , powercomander , sport uitlaat , ...
heb met de eigenaar gemailt hij is de eerste eigenaar MAAR die heeft met deze quad 1x meegereden met superbiker mettet ( hij zegt toch dat het 1x was) andres werd hij enkel gebruikt voor de baan
bwj. 2004
vraagprijs 6000€ (is nog te bespreken)
zou het resico groot zijn om zo iets te kopen
heb met de eigenaar gemailt hij is de eerste eigenaar MAAR die heeft met deze quad 1x meegereden met superbiker mettet ( hij zegt toch dat het 1x was) andres werd hij enkel gebruikt voor de baan
bwj. 2004
vraagprijs 6000€ (is nog te bespreken)
zou het resico groot zijn om zo iets te kopen
-
- Quadrider