KFX 700 of Raptor 700

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
Rapdavtor
Toeschouwer
Toeschouwer

KFX 700 of Raptor 700

Bericht door Rapdavtor »

Hoi quaders,
Ik twijfel tss KFX 700 of Raptor 700.
Ik rij vooral in kleine baantjes in de vlaamse ardennen, graag eens in bos (waar men nog mag) modder schrikt mij ook niet af maar niet zozeer de echte diepe modderplassen.Zot van wheelies en rij regelmatig op mijn zijwielen, driften en donuts horen er natuurlijk ook bij.
Dit deed ik tot voor kort met een rappy 660 van 2001.
Al dit gedoe kwam steeds ten koste van nieuwe ketting en tandwielen, lagers, koppeling... je weet wel.
Nu denk ik aan een KFX700 (automaat en cardan) of rappy700.Prijs maak ni uit, scheelt bijna niks.
Mijn enigste bekommernis is: ga ik mij niet vervelen met een automaat en is die Kawa wel even powerfull als de Yama?
graag jullie ervaren opmerkingen en/of tips.
Mvg,
David
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

mja het is natuurlijk wel gemakkelijker om te rijden met een automaat , maar ja , dat begin je veel sneller beu te komen ook he(ieder zijn mening hierover :p ) , en ja de kawa moet qua prestaties onderdoen voor een rappy , maar niet veel hoor :p
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

de raptor is wel iets sneller, maar na verloop van tijd wel onderhoudsvriendelijker :wink:
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

De kawa doet bijna niets onder aan de raptor 700!
ik heb ze beiden gehad en zon kawa 700 is super. vooral met zijn automaat kun je mooie wheelys maken.
De raptor 700 is ook een geweldige machine.
en 1 ding: NIETS kan tegen het geluid van die vette 2 cylinder van kawa :applaus:
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

dat geluid is idd wel echt machtig maar ik vind het een 700 ook heerlijk :mrgreen:
Lucifer
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Lucifer »

Kheb ook pas een KFX 700 gekocht. Ik hou ook zo een beetje van het extreme, en ik mag er zeker niet van klagen. Power op overschot. Wreed gemakkelijk met een automaat. In topsnelheid weet ik ni of er veel verschil is met een raptor 700. Kzou ze wel is graag naast elkaar zetten in een drag race :tongduim:. Geluid is inderdaad ook machtig.
Dozo
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Dozo »

Lucifer schreef:Kheb ook pas een KFX 700 gekocht. Ik hou ook zo een beetje van het extreme, en ik mag er zeker niet van klagen. Power op overschot. Wreed gemakkelijk met een automaat. In topsnelheid weet ik ni of er veel verschil is met een raptor 700. Kzou ze wel is graag naast elkaar zetten in een drag race :tongduim:. Geluid is inderdaad ook machtig.

kom je toevallig het weekend naar geraardsbergen?
dan wil ik wel een ritje doen hoor ...
Skippy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Skippy »

Dan doe ik ook mee :honger: :honger: :mrgreen:

Met starre as. :mrgreen:
Renegade gaat nog harder !

Als er 4 wielen onder zitten !
Tramonto
Quadracer
Quadracer

Bericht door Tramonto »

Voor mij een 700, maar zou zeggen koop zo'n kfx lijken mij ook dikke machines :p
Plaats reactie