Quadverbod Betekom !

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Quadverbod Betekom !

Bericht door brutus32 »

van het B4X4 forum :
Hier in betekom is het dus vanaf nu verboden om langs de demer te rijden. Het verbod geld wel enkel en alleen voor quad's en enduro's spijtig voor die mannen. Maar dit komt grotendeels door de VELE georganiseerde ritten die daar gemaakt worden
Afbeelding

en ik persoonlijk denk dat het meerdere oorzaken heeft maar de luide uitlaten maken het grootste deel vd klachten uit gelijk waar (niet enkel in bovenstaand geval)
misschien dat we toch s moeten nadenken over dat "lawaai" hoe mooi of gelijk wat het is voor de eigenaars ervan, maar als het zo doorgaat kan je binnenkort nergens meer rijden... :?
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
albrecht
Quadrider
Quadrider

Bericht door albrecht »

Het plaatsen van deze verbodsborden had NIETS te maken op zich met quad-rijders...
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

Zo een geluid kan op zijn eigen zeer mooi zijn :duimhoog: , maar prettig is iets anders :| , niet alleen voor de omwonenden, maar ook soms voor diegene die erachter rijden. Als je dan toch door de natuur wil rijden, toon dan ook wat respect en beperk de decibels .. :wink:
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
tim1988
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door tim1988 »

ik heb da hier al gepost

Toegevoegd na 46 seconden:

albrecht wat weet gij meer?
albrecht
Quadrider
Quadrider

Bericht door albrecht »

We zijn in gesprek met Roger Verduyckt (burgemeester van Begijnendijk-Betekom).
Het komt terug in orde...hebben ze ons belooft, controle zal wel verstrengt worden zeker s avonds en s nachts
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

albrecht schreef:We zijn in gesprek met Roger Verduyckt (burgemeester van Begijnendijk-Betekom).
Het komt terug in orde...hebben ze ons belooft, controle zal wel verstrengt worden zeker s avonds en s nachts
en terecht dat er gecontroleerd wordt. dit liever dan dat er helemaal niet meer gereden mag worden.
en die genie met te veel decibel krijgt een mooi bonnetje. :duimhoog:
tim1988
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door tim1988 »

:applaus: dikke bal :applaus: de politie is hier wel vriendelijk genoeg om u daaruit te praten als ge ni gelijk ne zot bezig bent

Toegevoegd na 1 minuten:

ik ben Roger Verduyckt overlaatst nog tegen gekomen als hij met de auto aant rijden was hij stak spontaan zijn hand op en lachte vriendelijk. geen quadhater dus
albrecht
Quadrider
Quadrider

Bericht door albrecht »

tim1988 schreef::applaus: dikke bal :applaus: de politie is hier wel vriendelijk genoeg om u daaruit te praten als ge ni gelijk ne zot bezig bent

Toegevoegd na 1 minuten:

ik ben Roger Verduyckt overlaatst nog tegen gekomen als hij met de auto aant rijden was hij stak spontaan zijn hand op en lachte vriendelijk. geen quadhater dus
Roger Verduyckt is ene met het hart op de juiste plaats :applaus:
tim1988
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door tim1988 »

bent gij ook van de streek misschien?
albrecht
Quadrider
Quadrider

Bericht door albrecht »

tim1988 schreef:bent gij ook van de streek misschien?
Van Ramsel :applaus:
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

Snap niet waarom zoveel mensen een dikke uitlaat willen die veel knalt... Je kan toch genoeg aan de motor tunen buiten de uitlaat? Neem dan je nokkenassen, poorten uitwrijven, carbje, hogedruk piston, inlaat, ... Dat zorgt niet zo hard voor extra geluid!
Plaats reactie