Achteruit plaatsen
Achteruit plaatsen
I was wondering of het mogelijk is om een achteruit te zetten op een quad die daar standaard niet mee is uitgerust?
hmmm heb er echt mijn twijfels bij hoor in mijn gedacht gaat het niet mss is er iemand anders die het wel weet. Andere reductie betekend ook dat er andere verhoudingen zullen zijn die mss de quad minder goed gaat laten optrekken.Mika schreef:Gaat dus niet ? Het mag wel wat geld kosten, mss een andere versnellingsbak?
Je moet je inbeelden da hendeltje om hem achteruit te laten gaan is niet moeilijk te plaatsen maar je moet eens denken: je moet iets laten inschuiven in de tanden die ervoor zorgt dat de eindreductie de andere richting uitdraait, lijkt op zich onmogelijk om in origineel in te bouwen en dan nog ervoor zorgen dat je lagers moet plaatsen om die as op zijn plaats te houden. Een versnellingsbak opensmijten doen er niet veel en als ze dit doen dan kennen die mensen alleszins er iets van omdat het vol zit met chims, vorken, lagers en indien niet juist geplaats is die aan de vaantjes. Zo heb ik eens een verticaal boormachine met versnellingsbak opengesmeten en kon er ook niet mee lachen om die terug samen te krijgen, je kan wel controleren ofdat ie nie rammelt ofzo maar met zo een groot toerental hmmm. Enja die deed het terug op het werk (ff gezweet)
greetzzz
-
- Quadrider
- Contacteer:
Ik deed het volgende met mijn aprilia: gewoon achteruit in gang duwen en dan springt hij automatisch in achteruit wel niet gezond maar het werkt
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
-
- Quadrider
- Contacteer:
Sg6 schreef:hmmm is wel handig als je vast zit in de modder
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
-
- Quadrider
- Contacteer:
Da is wel, ik gebruik achteruit meer dan ik ooit had kunnen denken!Sg6 schreef: Ik zou den achteruit voor geen haar willen missen.
-
- Quadracer
- Contacteer:
komt ie daar mee aan altijd dat gezever met je koop dan een yzf das een echt machien. probeer je em uit te leggen dat dat niet werkt als je trailrijder bent"ja maar ik ben zon kerel die altijd competitie wil rijden" nou moet ie ineens een Raptor. "want die heeft een achteruit"Mika schreef:Hèhè, goed gezien!
Of ik koop me een Raptor binnen enkele maandjes, heb ik terug een achteruit
Wat ben jij een half zeventje zeg
sorry hoor maar als je een mening hebt moet je niet ineens gaan draaien want dan had je bij je eerste mening nog niet nagedacht
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"