hallo
ik heb 4 bandencentral gedaan en ook naar een quad center geweest om mijn quad uit te lijnen
ik kreeg overal ook bij de quad center dat een quad niet moet en kan uit gelijnd worden
ze hebben er geen stukken voor om deze te monteren op het toestel die de banden uit balanseerd
met andere woorden , een quad moet niet worden uit gebalanseerd of begrijp ik het mis met uitlijnen van de wielen ?
kan ik hier een antwoord op krijgen ?
bedankt
uitleg uitlijnen wielen quad
Dat het niet kan is veel gezegd, maar het is inderdaad niet zo simpel!
Wat ik heb gedaan is 2 perfect rechte balken genomen, en deze naast de quad gelegd. Aan de linkse kant leg je deze tegen je linkerachterwiel (aan de buitenkant) en tegen je linkervoorwiel (1 balk). Aan de rechterkant het hetzelfde met de andere balk. Dan ga je aan het regelen van je wielen zodat je het voorste stuk van je voorwiel en het achterste stuk van je voorwiel de balk raken. Zo kan je zien dat ie even recht staat als je achterwiel. Snap je?
Wat ik heb gedaan is 2 perfect rechte balken genomen, en deze naast de quad gelegd. Aan de linkse kant leg je deze tegen je linkerachterwiel (aan de buitenkant) en tegen je linkervoorwiel (1 balk). Aan de rechterkant het hetzelfde met de andere balk. Dan ga je aan het regelen van je wielen zodat je het voorste stuk van je voorwiel en het achterste stuk van je voorwiel de balk raken. Zo kan je zien dat ie even recht staat als je achterwiel. Snap je?