De DVD bestaat uit een aantal hoofdstukken, waaronder 3 maal quadcross, 1maal 4x4/buggy, 1maal Hillclimb (kameraad van Erasmus met zijn SE Raptor700
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
Dit beslaat ongeveer 40 minuten.
De overige ruimte op de DVD is opgevuld met Behind The Scenes materiaal of historische DQT filmpjes (twijfel daar nog over).
Kwaliteit is vrij goed vind ik zelf, opgenomen met 3CCD DV camera.
Op het TFT-scherm van de PC nog een beetje korrelig maar op de TV superstrak.
De DVD is in eerste instantie op het QuadWeekend 2007 te koop (22 en 23 sept).
Misschien daarna ook voor de mensen die niet komen, alleen moet dit niet teveel werk worden i.v.m. versturen etc. Dus dit is nog niet helemaal zeker aangezien ik een drukke baan heb.
Op het QuadWeekend gaat de DVD € 5 kosten, daarvoor kun je hem toch niet laten liggen he
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
(Mochten er toch DVD's verstuurd gaan worden na het weekend dan zullen deze wat duurder worden ivm verzendkosten e.d.)
Package zal zijn een simpel hoesje met een gedrukt frontje in kleur, en een blanco DVD erin.
Het moet namelijk leuk en betaalbaar blijven.
Graag wil ik via deze poll weten wie hem wil hebben, zodat ik alvast een aantal DVD's kan branden voor het weekend.
Op het weekend zelf zal een stand aanwezig zijn (in de hal!) waar de DVD gemaakt wordt terwijl je wacht.
Oja dit was de teaser;
http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... ght=teaser
Het is dus in je eigen voordeel om alvast een exemplaar nu te "reserveren" middels deze poll zodat je niet hoeft te wachten.