quadfun.be goed?
-
tim1988
- Quadrider

- Contacteer:
quadfun.be goed?
Iemand ervaring met deze site?
Zou graag enkele onderdelen bestellen. vb wielen met baanbanden,..
De prijzen zien er wel in orde uit vind ik?
Ik zoek reacties van mensen die op deze site iets gekocht hebben.
De rest is niet van belang in dit topic
Alvast bedankt
Zou graag enkele onderdelen bestellen. vb wielen met baanbanden,..
De prijzen zien er wel in orde uit vind ik?
Ik zoek reacties van mensen die op deze site iets gekocht hebben.
De rest is niet van belang in dit topic
Alvast bedankt
-
kane
- Quad Master

- Contacteer:
let op btw is er nog niet bij, binnenkort wel !
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
-
vanpee jelle
- Quadracer

-
ghostrider1340
- Quadrider

- Contacteer:
ik heb bij quadfun ook alles besteld zondag besteld vrijdag stond de bestelling aan de deur enkel kreeg ik nog een mail donderdag's dat de achterste banden plus velgen pas vrijdag binnen kwamen dus die had ik maandag of dinsdag maar er was een probleem met de spoorverbreders achterste set waren de bouten metrinch plus verlagingsset voor was niet wat ik dacht dus gebeld en mocht zaterdag komen was wel 150 km voor mij rijden heen dan conclusie de bouten waren metrinch nieuwe doos gepakt die waren ook zo na 4 dozen hadden we de juiste nieuw verlagingset gewisseld en de banden en velgen lagen klaar heb mijn veren laten wisselen kreeg een pet van maxxis moest er niets voor betalen om mijn veren te wisselen nog drinken gekregen wa moet een mens nog meer hebben bij deze aan quadfun chapo
voor de service
1% free biker(gaan met die banaan)
-
ghostrider1340
- Quadrider

- Contacteer:
is dit beter (een beetje dan toch denk)?ghostrider1340 schreef:ik heb bij quadfun ook alles besteld, zondag besteld vrijdag stond de bestelling aan de deur ,enkel kreeg ik nog een mail donderdag's dat de achterste banden plus velgen pas vrijdag binnen kwamen, dus die had ik maandag of dinsdag .maar er was een probleem met de spoorverbreders achterste set waren de bouten metrinch plus verlagingsset voor was niet wat ik dacht. dus gebeld en mocht zaterdag komen was wel 150 km voor mij rijden heen dan .conclusie de bouten waren metrinch nieuwe doos gepakt die waren ook zo na 4 dozen hadden we de juiste nieuw verlagingset gewisseld en de banden en velgen lagen klaar ,heb mijn veren laten wisselen, kreeg een pet van maxxis ,moest er niets voor betalen om mijn veren te wisselen .nog drinken gekregen ,wa moet een mens nog meer hebben ;bij deze aan quadfun chapovoor de service
1% free biker(gaan met die banaan)
-
kane
- Quad Master

- Contacteer:
enter knop, doet ook al veel ...
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Stolenquads Europe
En zo is 't helemaal te lezenghostrider1340 schreef:ik heb bij quadfun ook alles besteld, zondag besteld vrijdag stond de bestelling aan de deur ,enkel kreeg ik nog een mail donderdag's dat de achterste banden plus velgen pas vrijdag binnen kwamen, dus die had ik maandag of dinsdag .
Maar er was een probleem met de spoorverbreders, achterste set waren de bouten metrinch plus verlagingsset voor was niet wat ik dacht.
Dus gebeld en mocht zaterdag komen was wel 150 km voor mij rijden heen dan .
Conclusie de bouten waren metrinch, nieuwe doos gepakt die waren ook zo, na 4 dozen hadden we de juiste nieuw verlagingset gewisseld en de banden en velgen lagen klaar .
Heb mijn veren laten wisselen, kreeg een pet van maxxis ,moest er niets voor betalen om mijn veren te wisselen .
Nog drinken gekregen ,wa moet een mens nog meer hebben.
Bij deze aan quadfun chapovoor de service