doodvallen banshee

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
Plaats reactie
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

doodvallen banshee

Bericht door zilladude »

yo kheb dus een 2tal weekjes geleden me banshee gekocht , nu dat hij ingereden is enzo... cross ik er thuis naast mee in de wei en ewa op straat
nu doet hij ineens raar , als ik een tijdje bezig ben begint hij dood te vallen meestal is het als ik afschakel dan is het precies alsof de motor uitvalt ! dan geef ik wat korte gaststoten en hup hij schiet terug aan , ook wanneer ik op lage toeren rijd doet hij het ook , nu heb ik de luchtfilter eens uitgekuist en ben ik benieuwd of dit iets gaat oplossen , ik dacht mss ook dat hij te weinig of te veel benzine krijgt en daardoor raar doet ,kvind het echt kut want is totaal nimeer leuk zo ! , hij krijgt trouwens nooit warmer dan 70 graden dus te warm kan het ook niet zijn , ik gebruik denicol vol synthetishe 2-takt olie dus moet ook goed zijn , zouden het mss de rietvalven kunnen zijn die mss al versleten zijn ? zou wel wat snel zijn !

iemand een idee ? :| :| :?

nu doet hij het zelfs op koude motor , kdenk dat er grotere sproeiers in moeten ?
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Blasty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Blasty »

Banshee's vreten nogal eens een bougietje of twee :wink:
mx jake
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door mx jake »

stekker los doen van je tors-control-unit
die zit aan de zelfde buis als de bobine (klein zwart blokje, 4cm, met een draad)
en proberen maar
never drive faster then your angel can fly
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

het is opgelost , het was de sensor in de duwgas waar iets niet pluis was , heb hem afgekoppeld en nu rijd hij weer perfect :)
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie