kort verslagje.
Bart had zaterdagavond z'n motor al gebracht en is blijven slapen. Ik kon me niet inhouden dus even een burnoutje gemaakt.. Helaas ook geen foto. Was op gladde vloer, piept trouwens heerlijkk.. De quad en motor in orde gemaakt.
S'morgens wakker geworden om 11 uur ofzo

meteen gaan eten en alles op het gemakje klaar gemaakt om te gaan rijden. Dus kleding aan en lekker warm laten lopen. Ik had de dag ervoor net mijn hydrolische rem af dus een mooie dag om hem te testen! Ondertussen staan te wachten op luuk die maar niet kwam.. Ik heb toen even mijn rem precies afgesteld, en gewheelied wat een hele tijd geleden was! Bart heeft even stationair afgesteld van zijn motor.
Toen luuk ook aankwam even wat fototjes gemaakt op de inrit en vervolgens de zandpaadjes opgegaan zonder camera. Daar kwam ik er op lang stuk achter dat de top iets minder hoog was en optrekken iets minder ging. Dus even gekeken en bleek de rem gloeiend heet te zijn omdat die was blijven hangen. Wat gefrumelt en naar huis gereden maar. Daar toch maar eventjes af laten koelen en vervolgens afgekoppelt.
Daar ook even de voorkappen van mijn blaster eraf gehaalt, wat luuk ook al een tijdje had. Dit zo gelaten want vond ik toch wel vet! Wat vinden jullie trouwens van voorkappen eraf?
Nja, weer terug die paden op gegaan en wat andere paadjes gevonden waar k nog nooit geweest was. Lekker mul zand en erg lang! daar na tijdje in een bos wat foto's gemaakt en weer verder gegaan terug naar huis. Daar wat gedronken en gegeten en op gemakje naar dat weiland met gras gereden waar ik naar luuk seinde dat we hier foto's gingen maken. Maarr hij snapte het blijkbaar niet, dus ik drijf een beetje naar rechts af en dacht dan rijd ik op dat weiland gewoon verder. Maar bleek er dus dat kleine slootje te liggen! Dus met gevolg dat ik met een heel lage snelheid daarin getuimeld

Geen schade aan quad en mij gelukkig. Daar wat foto's gemaakt die helaas mislukt zijn.
Dus wou ik dus weer aanrijden en reed ik weg, maar na 100 meter stopte hij ermee. Benzine zat er nog in, maar we hadden geen gereedschap bij dus niet echt gekeken wat er was maar gewoon touw uit tasje gehaalt en terug gesleept. Thuis erachter gekomen dat het de kill switch was waar iets niet goed mee was. Die eraf gehaalt en de rest van de dag vrolijk verder gereden.
Of in het kort, een super gezellige en leuke dag waar veel liters benzine door zijn gejaagd!
Zeker voor herhaling vatbaar
Op school vind ik verhalen schrijven enzo niet leuk, maar dit vind ik wel leuk om te doen
Tom