blaster of warrior

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
pascal555
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

blaster of warrior

Bericht door pascal555 »

hoi ben aan het twijfelen om mijn blaster die nu supermotard gemaakt is te ruilen tegen een warrior om dat een zwaardere quad wil zou ik een warrior nemen of iets anders (doe veel kilometers op de weg en soms met twee erop) wat denken jullie hier van
groetjes :crossercool:
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

k zou het niet k zou die blaster houden en als je toch een zwaardere wil kun je misschien eens kijke naat ltz 400 of kfx 400 :wink:
pascal555
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door pascal555 »

hoi bedankt voor de tip maar zijn die warrior niet zo goed adan er staat toch waterkoeling en zo op en de moter is toch zwaarder
sorry voor misschien domme vragen maar ben pas een beginner
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

op warrior staat geen waterkoeling, is zelfde als blaster luchtkoeling, en van kracht zijn deze 2aan elkaar gewaagt, enigste 'voordeel' dat je hebt is dat ie 4takt is, en dus 'handiger' is voor op de baan mee te rijden.
en hij verbruikt minder :mrgreen:
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

ik zou je geld niet gaan verkwisten met zo een overstap te maken ...
zoals reeds vermeld stap dan ineens over op een ltz400 of kfx 400 :wink:
je gaat veel centen verkwisten en het verschil amper merken + vind persoonlijk de looks van een blaster toch pak knapper dan die warrior :duimhoog:
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
pascal555
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door pascal555 »

ha ok bedankt tof dat jullie mij willen helpen
mercikes
::::JoReN::::
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ::::JoReN:::: »

en een warrior is dan nog eens een stuk moeilijker op de achterwielen te krijgen :wink:
Suzuki LT-R 450 2006
mr. frauley
Quadrider
Quadrider

Bericht door mr. frauley »

kzou ook geen warrior neme, als je dan tog te weinig power hebt je motor tunen.
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

idd een blaster is beter dan een warior , wil je beter moet je minstens een 400cc kopen of een banshee
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

nahnahnah...
voor degenen die het van horen zeggen hebben: blijf er tussen uit en antwoord niet op zo een vragen...
De warrior of raptor 350 zijn capaciteiten zijn wel groter dan die van een blaster heb beide quads gehad van standaard tot "extreem" getuned en weet dus over wat ik spreek. Een 350 is beresterk gemaakt net als een blaster, maar is standaard inderdaad wat lomer als een Z400 of iets in die aard.
Een warrior gaat dus wel een pak makkelijker op de achterwielen als een standaard blastertje (je moet natuurlijk kunnen rijden met een warrior)
Warrior trekt ietsje sneller op en topsnelheid ligt hoger dan die van een blaster ook staat er een achteruit op,wat een blaster niet heeft,elektrische starter enzo ook...
Met 2 rijden is nooit aangeraden voor een quad,maar als je het dan toch doet ga je veel meer plezier hebben met die warrior en qua verbruik, stabiliteit (blaster is een klein quadje tegen een warrior) en ook qua betrouwbaarheid veel beter zitten.
Ik ben niet degene die oordeeld over wat je moet doen, maar hoop niket dat je luisterd naar wat de rest hier verkondigd... moest ik een blaster kunnen ruilen in een warrior in goede staat,dan zou ik daar geen moment over twijfelen...
Een warrior kan je ook tunen...integendeel tot wat velen zeggen.
greetz
mr. frauley
Quadrider
Quadrider

maar is het verschil in trekracht, topsnelheid tussen de warrior en de blaster het waard om een nieuwe raptor 350 of 2de hands warrior te kopen, als dit wel een groot verschil is oké... maar ik denk dat er geen wereld van verschil is tussen een warrior en een blaster buiten dat de ene 2-takt is en de andere 4-takt en de blaster dus wa "wilder" is.
Als ik niet fout zit dan kan hij beter even zijn blaster tune en spare voor ne 400cc.
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

idd je kan zo veel zegge als je wilt over het tunen van blaster en warior een blaster blijft een goede quad en de warior ook blaster is gewoon wilder enwarior zuiniger simpel is dat verspil je geld nu niet aan zo'n machine en koop je minimaal een 400cc of Banshee. :wink:
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

Robby schreef:nahnahnah...
voor degenen die het van horen zeggen hebben: blijf er tussen uit en antwoord niet op zo een vragen...
De warrior of raptor 350 zijn capaciteiten zijn wel groter dan die van een blaster heb beide quads gehad van standaard tot "extreem" getuned en weet dus over wat ik spreek. Een 350 is beresterk gemaakt net als een blaster, maar is standaard inderdaad wat lomer als een Z400 of iets in die aard.
Een warrior gaat dus wel een pak makkelijker op de achterwielen als een standaard blastertje (je moet natuurlijk kunnen rijden met een warrior)
Warrior trekt ietsje sneller op en topsnelheid ligt hoger dan die van een blaster ook staat er een achteruit op,wat een blaster niet heeft,elektrische starter enzo ook...
Met 2 rijden is nooit aangeraden voor een quad,maar als je het dan toch doet ga je veel meer plezier hebben met die warrior en qua verbruik, stabiliteit (blaster is een klein quadje tegen een warrior) en ook qua betrouwbaarheid veel beter zitten.
Ik ben niet degene die oordeeld over wat je moet doen, maar hoop niket dat je luisterd naar wat de rest hier verkondigd... moest ik een blaster kunnen ruilen in een warrior in goede staat,dan zou ik daar geen moment over twijfelen...
Een warrior kan je ook tunen...integendeel tot wat velen zeggen.
greetz
AMEN !

De meesten hebben nog niet eens op beide gereden. :wink:
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

ben ik het ook mee eens, eerst rijden dan pas oordelen...
mr. frauley
Quadrider
Quadrider

Ik heb er verschillende keren mee gereden en tegen " geraced", soms won hij en soms ik. Het hangt natuurlijk ook van de rijder af, maar op een recht stuk geld dit al minder en licht het aan de quad. Maarja iedereen heeft zijn eigen mening hierover, ik wil de warrior ook zeker niet afbreken, het is een zeer goede en degelijke quad
Plaats reactie