Ik ben eens aan het klieren geweest met mijn remblokken om deze langer mee te laten gaan bij normaal gebruik wat ik met de quad doe..
origineel zit er één vuil sleuf in de blokken bij grizzly dan voor remblokken en achter
door er nu met een dremel met een klein slijpschijfje aan bijde kanten nog een kleine
sleuf bij te maken dus in totaal 3 sleufen gaan de blokken langer mee doordat het vuil er beter tusen uit kan
naar mijn meming word de remkwaliteit er niet minder door ..
heeft er nog iemand tips hiervoor dan hoor ik het graag
gr.
Remblokken gaan langer mee door!
- cyberdrone
- Quadracer
Ik heb geen 4x4 maar inderdaad, mijn remblokken, vooral vanachter zijn er volledig door, en die voor zijn nog niet half, en toch rem ik meestal meer vooraan, dus ik denk dat het ook door het vuik is na te gaan ploeteren.
Ik ga dat ook eens proberen om een extra sleuf erin te maken, maar als ik nu nog ga ploeteren ga ik toch mijn remklauw eraf nemen en dadelijk reinigen.
Ik ga dat ook eens proberen om een extra sleuf erin te maken, maar als ik nu nog ga ploeteren ga ik toch mijn remklauw eraf nemen en dadelijk reinigen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Remblokken
Heeft er al iemand geprobeerd om dit te doen
zoja wat is het resultaat
zoja wat is het resultaat
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
ja
Nou ik doe dit eigenlijs elke keer als ik de rem blokken vervang
is niet zo dat ze maanden langer mee gaan dat niet maar je merkt
wel degelij dat ze langermee gaan en mider hard slijten door door dat het
vuil beter afgevoerd word door de sleufen die je erbij maakt
is niet zo dat ze maanden langer mee gaan dat niet maar je merkt
wel degelij dat ze langermee gaan en mider hard slijten door door dat het