tuning suzuki z250

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
vdm

tuning suzuki z250

Bericht door vdm »

k heb mijn quad nu toch al ff , en motorisch is hij nog helemaal standaard, ik zou hier iets aan willen doen. wie kan mij helpe ?

welke uitlaat kan k best steke ?
welke luchtfilter ?
...
:?:
L.D.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door L.D. »

K&N zjn wel de beste filters denk ik, en voor uitlaat: FMF, Yoshi,... Je moet kijken wat er op past!!!
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Voor de Z250 is er vanuit Amerika alleen een DMC, White Brothers of een Yoshimura demper.
Misschien dat Rino of andere van deze merken iets hebben, daar weet ik niks van.
vdm

dmc

Bericht door vdm »

ja k heb dus beslote om voor een dmc uitlaat te gaan.
Wie verdeelt deze in België ? Of wie moet ik contacteren om hieraan te geraken ?
matthias_quadracer

Re: dmc

Bericht door matthias_quadracer »

vdm schreef:ja k heb dus beslote om voor een dmc uitlaat te gaan.
Wie verdeelt deze in België ? Of wie moet ik contacteren om hieraan te geraken ?
Bart, ik zou gaan voor de yoshimura aangezien geluid by u toch geen rol speelt, is zeker de meerprijs waard ;) succes en we moete same es gaan ryde e ;)
vdm

Bericht door vdm »

ja ik ben eens gaan rondvrage , en dmc vond k dus nergens , maar ze raden mij deze pijp ook af , en raden mij aan van een yoshi te nemen, vanwege het toch redelijk kleine prijsverschil , en de betere prestaties.
wat denken jullie ? heb jullie nog advies om mijn quad te tunen ?
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Kun je eens wat foto's van je quad op het forum zetten? Zijn niet zoveel 250's hier.

Een goedkope mod die VEEL resultaat geeft is het eraf halen van de luchtfilterkap (en uiteraard erna rejetten)
Dit scheelt vooral in vermogen onderin en geeft een mooi sportief geluid.
Filter moet je dan wel aanmerkelijk vaker schoonmaken.

Buiten intake en uitlaat zijn je opties denk ik vrij beperkt, en ik zou dan ook niet verder gaan met tunen dan dit.

Ik weet niet of je verder al iets aan de quad veranderd hebt zoals nerfbars/banden/spoorverbreders/tandwielen, hiermee kun je je quad ook een stuk aangenamer en sportiever maken om te rijden.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Olivier
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Olivier »

ik heb wel foto's en een film van mijn quad maar ik weet niet hoe ik het erop moet zetten.
mijn film is te groot voor op een goedidee te zetten dusja...
Plaats reactie