tuning suzuki z250
tuning suzuki z250
k heb mijn quad nu toch al ff , en motorisch is hij nog helemaal standaard, ik zou hier iets aan willen doen. wie kan mij helpe ?
welke uitlaat kan k best steke ?
welke luchtfilter ?
...
welke uitlaat kan k best steke ?
welke luchtfilter ?
...
Re: dmc
Bart, ik zou gaan voor de yoshimura aangezien geluid by u toch geen rol speelt, is zeker de meerprijs waard succes en we moete same es gaan ryde evdm schreef:ja k heb dus beslote om voor een dmc uitlaat te gaan.
Wie verdeelt deze in België ? Of wie moet ik contacteren om hieraan te geraken ?
Kun je eens wat foto's van je quad op het forum zetten? Zijn niet zoveel 250's hier.
Een goedkope mod die VEEL resultaat geeft is het eraf halen van de luchtfilterkap (en uiteraard erna rejetten)
Dit scheelt vooral in vermogen onderin en geeft een mooi sportief geluid.
Filter moet je dan wel aanmerkelijk vaker schoonmaken.
Buiten intake en uitlaat zijn je opties denk ik vrij beperkt, en ik zou dan ook niet verder gaan met tunen dan dit.
Ik weet niet of je verder al iets aan de quad veranderd hebt zoals nerfbars/banden/spoorverbreders/tandwielen, hiermee kun je je quad ook een stuk aangenamer en sportiever maken om te rijden.
Een goedkope mod die VEEL resultaat geeft is het eraf halen van de luchtfilterkap (en uiteraard erna rejetten)
Dit scheelt vooral in vermogen onderin en geeft een mooi sportief geluid.
Filter moet je dan wel aanmerkelijk vaker schoonmaken.
Buiten intake en uitlaat zijn je opties denk ik vrij beperkt, en ik zou dan ook niet verder gaan met tunen dan dit.
Ik weet niet of je verder al iets aan de quad veranderd hebt zoals nerfbars/banden/spoorverbreders/tandwielen, hiermee kun je je quad ook een stuk aangenamer en sportiever maken om te rijden.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"