Is redelijk logisch vind ik , als zij zien dat de raptors goed verkopen gaan ze niet hun winstgevende type en naam uit de handel pakken.
Nu is zijn er verschillende raptors van "klein" naar groot. Voor ieder wat wils.
De raptor is zéér goed verkochte quad op het moment , ga maar eens na alleen hier op het forum hoeveel er van hun quad naar een raptor zijn omgeschakelt.
ik ben ook van de mening van wrm krijgen ze allemaal die look? ik bedoel zelfs de naam word al raptor 250, 350, 700... ik vind da er variatie zou moeten zijn. tegewoordig is het als je 1 raptor hebt gzn heb je ze allemaal gzn (origineel he)
Kijk naar honda die geve toch ook de looks van hun Trx450 aan de andere quads, en Polaris met hun Predator looks. Dan heb je ook suzuki die de looks van de Ltr toepast op de kleine quadjes. Waarom iets veanderen wat werkt?
zet de 250, 350, 660 en700 een langs mekaar in vooraanzicht en dan ga je zien dat er toch heel wat verschillen in zitten. De grove lijnen zijn zowat het zelfde maar de details zijn toch allemaal anders, dus eigenlijk is niet elke raptor hetzelfde.
da weet ik ook wel da de details anders zijn maar ze noemen allemaal raptor, ze hebben vanachter precies ewa dezelfde kappe en de voorkant lijkt sterk op mekaar
Ik vin het niet egt mooi meer ofzo de raptor look hoor voor het eerst dat ik hem zag dacht ik wow vet ding maar nu word alles raptor look dan word het gewoon lelijk is mij mening