QUADSHOP

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
raptor 700 #4
Toeschouwer
Toeschouwer

QUADSHOP

Bericht door raptor 700 #4 »

heb gehoord dat Quadshop vanaf nu ook officiele Kawasaki dealer is
Thomaz
Quadrider
Quadrider

Bericht door Thomaz »

Ze mogen van alles officiële dealer zijn mijn part, ik zet er geen voet meer binnen.
Ik persoonlijk raad dieje winkel af om iets te gaan kopen, maarja mijn mening :wink:
Interesse in een kawa ? Welk type
Groeten Tom
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door boss Adly »

wat is er loos mee ?
Groetjes thuis!

:D
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

jhaa dat vraag ik me ook af ? dacht dat het een goede winkel was ? ;)
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
svenspeed450turbo
Quadrider
Quadrider

afzetters

Bericht door svenspeed450turbo »

mensen dat zijn afzetters ... ik heb er geoeg last mee gehad en sins dat hij die stomme winkel heeft is hij duur geworden ... koelvloeistoff 18 euro .. ikke betaal hem nu bij iemand anders 9 euro voor de zelfde :duivel3: :muur:
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Re: afzetters

svenspeed450turbo schreef:mensen dat zijn afzetters ... ik heb er geoeg last mee gehad en sins dat hij die stomme winkel heeft is hij duur geworden ... koelvloeistoff 18 euro .. ikke betaal hem nu bij iemand anders 9 euro voor de zelfde :duivel3: :muur:
woow hoeveel liter dan ?
ik ken een winkel 5 liter koelvloeistoff 7 euro ;) niet dat ik het voor me quad nodig heb, maar op de auto wel ;)

svenspeed450turbo
Quadrider
Quadrider

afzetters

ik voor 2 liters .. en dat is goede matriaal nooit geen probs mee
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

is dat exstra of gewoon wat je in de auto ook gooit ?

svenspeed450turbo
Quadrider
Quadrider

afzetters

voor de quad ... ik moet gene rommel hebben :tongduim: :punk:
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

okej dan is goed
ik heb dat gelukkig niet

DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

wel dacht ik eerst ook van quadcentrale na er klachten over te horen zoals ik nu hier lees
tot ik er zelf geweest ben , heb geen probleem met die mensen en doen hun job goed .

nu met quadshop heb ik men quad gekocht welk ik zeer tevreden van ben , als ik vragen heb of dergelijke kan ik altijd bij hun terecht
ze doen niet moeilijk of rekenen geen kosten voor hun advies
zie er niet echt probleem van

en dat ze 18 euro voor een bus vragen is hun keuze
die mensen berekenen hun prijzen op hun aankoopprijs en daarbij de kosten die hun zaak nodig heeft om te blijven bestaan .
de 1 speelt het safe en vraagt wat meer , de ander wat minder en heeft veel kans zen broek eraan te scheuren ...
zie daar niet de misdaad van in , als je gaat zeuren over 9 euro kan je beter verder zoeken zou mijn antwoord zijn .

Just my thought :wink:
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

wij gingen ook eerst naar quadshop met de warrior geen problemen gehad snel, goed en niet duur gemaakt
maar nu ze in alken zitten zijn ze wel iets duurder geworden. maar toen de warrior daar (in alken) voor de eerste keer op onderhoud ging wel problemen
naar daar gebracht voor onderhoud en het afstellen van de carburateur voor de nieuwe uitlaat.
hier trok die fantastisch tijgetje kreeg hem zelfs omhoog vanvoor
thuis de remorque af en wou ze naar mijn werk komen om samen nog wat rond te bollen omdat ik bij mijne was werken
thuis de straat uit gaskabel over net aan de carburateur we hadden hem ff uitgetrokken om te zien waar hij over was
dan maar gebelt ze kwamen hem halen 's andere dags (op hun kosten het vervoer) dan brengen ze hem 1 dag later terug zijn ze de sleutel vergeten bij hun dus is tijgetje nog kunnen oprijden moest normaal 50 € betalen maar hebben ze dan wel gezegt da het goed was zo, maar toen hij terug kwam trok hij gene z*k meer uitlaat helemaal op 2 km blauw dus zo kon ze ook niet blijven rond rijden dan gebelt jama dat is normaal det die zo kleurt en bla bla bla
dan maar van iemand van de club gehoort dat hij bij jumping jet ging naar die man gebelt en mocht langs gaan hadden ze een veel te kleine sproeier gestoken en de carburator verkeert afgesteld dus hebben die da allemaal gefixt en is dus in 1 week 3 keer weg geweest
Maar nu is hij een bommeke

dan mijne quad komt van de Quadcentrale daar een paar keer op onderhoud geweest er was een vetnippel kapot hadden die niet vervangen omdat het van Amerika moest komen zeiden ze 2 weken nog ni hier we zijn al 3 maand verder, onderhoud maar half gedaan de luchtfilter was niet gereinigd, een veer van de uitlaat over moet van Amerika komen 2 weken
fp gebelt en ik had direckt een veer
dus nu gaan ze allebij bij jumping jet
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
tim1988
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door tim1988 »

DaZoe schreef:wel dacht ik eerst ook van quadcentrale na er klachten over te horen zoals ik nu hier lees
tot ik er zelf geweest ben , heb geen probleem met die mensen en doen hun job goed .

nu met quadshop heb ik men quad gekocht welk ik zeer tevreden van ben , als ik vragen heb of dergelijke kan ik altijd bij hun terecht
ze doen niet moeilijk of rekenen geen kosten voor hun advies
zie er niet echt probleem van

en dat ze 18 euro voor een bus vragen is hun keuze
die mensen berekenen hun prijzen op hun aankoopprijs en daarbij de kosten die hun zaak nodig heeft om te blijven bestaan .
de 1 speelt het safe en vraagt wat meer , de ander wat minder en heeft veel kans zen broek eraan te scheuren ...
zie daar niet de misdaad van in , als je gaat zeuren over 9 euro kan je beter verder zoeken zou mijn antwoord zijn .

Just my thought :wink:

-Ik vind 9 euro verschil op een buske van 18 euro wel een immens verschil.
Je gaat je raptor 700 toch ook niet aan het dubbel van de prijs kopen ?
en da is mijn gedacht :wink:
svenspeed450turbo
Quadrider
Quadrider

afzetters

merci tim ik ken ze goed quadshop mij maak jij niets meer wijs ... ik koop en suzuki quad ... om te crossen en ik spring de lippen over van mijn achterste veer de lippen waar de steun arm is aan vast gemonteert tegen de kader ... geen garantie ik had in come kunne liggen ... juist met en tafelberg te springen ... dat grapje koste mij ook 130 euro

mensen nu komt het mooiste ik heb mijn quad en jaar ... begin van het jaar mijn bwad kapot gereden WEET JULLIE HOE DAT QUADSHOP EN BLOK OPEN HAALD ? IKKE WEL... GOKT MAAR IS EENS

NU DAT IK HEM naar 8WEKEN terug had mijn sjook kapot doe het niet meer mijn darmpje van de naft stop niet meer erop en nog wat .. mijn bouten van de olie aftap niet vast gedraaid enzo ... had ik 1 cross meer gedaan had mijn blok kapot gevlogen vloeibaar dichting op mijn olie lijn in mijn blok

en nu had ik heb voor de grote vakantie bij mijn sponser binne gedaan wegengs niet goed meer lopen er waren dagen bij dat wij tot 3 uur s nachts er aan bezig ware en de eerste dag ondekke wij dat er klein scheurtje in was dank zij mij en een maakt kunne lassen maar nu de blok in de olie bak en testen dat die goed was ... NEE GODVERDOMME MIJN BLOK HEBBEN ZE IN DE QUADSHOP OPEN GEHAALD MET BIJTELS EN SCHROEVENDRAAIERS :duivel3: HEEL MIJN CARTERS HEBBEN WIJ VLAK KUNNE LASSEN... NIEUWE KOSTEN 630EURO

MAAR MENSEN NU GA HEM GODVERDOMME GOED IK TREK HEM TOT IN ZIJN 4 :quad: NU HEB IK EN BOMMETJE VAN GOUD ZOALS IK HEM HEB KOST HIJ NIEUW ...
Thomaz
Quadrider
Quadrider

Anti quadshop

Bericht door Thomaz »

barossa chetaa schreef:jhaa dat vraag ik me ook af ? dacht dat het een goede winkel was ? ;)
Kijk ik kocht men quad 350 in augustus vorig jaar 2006 dus. Ze hadden mij daar een homologatiekit opgeplaatst, met een tnt km teller. Pinkers en dergelijke. Na een klein maandje begon mijn km teller gewoon te bengelen die stond zo heééél los. Mijn pinkers bleven branden. En al dieje nest heb ik € 600 moeten betalen voor brol die nie tegoei werkt. Nu had ne kameraad van mij een raptor 700 gekocht daar in quadshop en hij heeft juist het zelfde aan de hand gehad. Zijn km teller staat los, zijn pinkers blijven branden. En ge moet maar eens opletten hoe slordig ze dit allemaal erop plaatsen.

Dan ergens aan mijn linkerhandvat was een schroefje losgekomen (oké hun fout niet) kan gebeuren. Ik ga terug naar hun en vraag dat schroefje. Ja was het Sabrina teveel om mij verder te helpen. Ze moest het anders bestellen en dit kon lang duren want dit was een officiële yamaha schroef. Komaan wat een service ! Ik kon beter naar ne fietsenwinkel rijden en het daar gaan vragen volgens haar ;) Toen ik mijn quad kocht had die links op zijn achterkap een grote kras. Ik ging bij het eerste grote onderhoud een volledige nieuwe achterkap krijgen. Puntje bij paaltje was ik zo ontevreden dat ik ondertussen naar quadcentrale ging. Toen belde ik terug naar quadshop of ik mijn kap kon krijgen. Er was iets fout gebeurd met de achterkap en ik kon iets anders krijgen. Een mooie accecoire, het waren dus uiteindelijk veerhoezen :) En dan had ik nog moeten wachten op mijn achterkap dus ik heb het gelaten voorwat ze zijn en ik heb die 3 veerhoezen genomen.
En dan nog gezwegen van de lange periode dat ge uwe quad kwijt zijt als ge hem daar op onderhoud brengt. Ik moest telkens 5 dagen wachten ofzo voor een klein onderhoud ? Waar zijn we dan bij bezig. Ze hebben zo een grote zaak maar met enkel één technieker ? Of vergis ik mij daar in ?

Verkopen kunnen ze allemaal, dan is het lachen hier een grapke daar. Maar owéé als ne mens dan eens iets kleins nodig heeft. Alle ik spreek hier nu in mijn geval, weet niet of andere mensen dit ook zo meemaken. Maar heb nu gelezen dat ze ne motorblok opendoen met een bijtel en een schroevendraaier :verymad:

Alle swoit ge doet ter allemaal bij wat dat ge wilt, ik wil jullie gewoon waarschuwen en zorgen dat ge niet hetzelfde aan de hand krijgt als ik.

Groeten Tom
Gesloten