de nieuwe husaberg 2009
-
- Quad Expert
de nieuwe husaberg 2009
dit is de nieuwe husaberg 450 van 2009
ik weet het de looks laten te wensen over maar kijk eens naar dat blok.
de gewichts verdeling is totaal verandert op deze manier.
de ktm 2009 blokken worden ook zo.
ik weet het de looks laten te wensen over maar kijk eens naar dat blok.
de gewichts verdeling is totaal verandert op deze manier.
de ktm 2009 blokken worden ook zo.
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Pro Quadrider
knap machine ! zal wel vooruit gaan !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ziet er wel knap uit, resultaat hiervan moeten we natuurlijk nog afwachten.
Ik denk dat we in 450 klasse momenteel op maximum mogelijkheden zitten. Je merkt al paar jaar dat er weinig of geen verbeteringen gebeuren aan de 450 motoren. Tenzij de invoering van injectie maar dat heeft niet alleen voordelen maar ook nadelen en is meer omwille van milieunormen dan omwille van vermogen doorgevoerd.
Dit is het eerste eerste revolutionaire ontwerp in jaren, vraag is alleen of het alleen voordeel zal geven in gewichtsverdeling of ook power/koppel voordeel.
Ik denk dat we in 450 klasse momenteel op maximum mogelijkheden zitten. Je merkt al paar jaar dat er weinig of geen verbeteringen gebeuren aan de 450 motoren. Tenzij de invoering van injectie maar dat heeft niet alleen voordelen maar ook nadelen en is meer omwille van milieunormen dan omwille van vermogen doorgevoerd.
Dit is het eerste eerste revolutionaire ontwerp in jaren, vraag is alleen of het alleen voordeel zal geven in gewichtsverdeling of ook power/koppel voordeel.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad Expert
- Contacteer:
volgens de klokken die ik al horen luiden heb worden ze zeker en vast niet beter dan hun vorige blokken. ook de gewichtsverdeling gaat helemaal niet kloppen... maar natuurlijk zeg ik wel, 1st zien hoe hij het doet... want die roddels... asl je zo iets uitbrengt is het toch denk ik de bedoeling dat het blokje al heel wat achter de schermen getest geweest is.
greetz
greetz
-
- Quadracer
- Contacteer:
Zuiger en cilinder zien niet harder af vergeleken mocht hij rechtstaan, boxer motoren hebben hier ook niet echt last van
motor heeft zo wel een kleiner oliebad, wel iets speciaal, zou graag het blok doorgesneden zien
greetz Prodigy
motor heeft zo wel een kleiner oliebad, wel iets speciaal, zou graag het blok doorgesneden zien
greetz Prodigy
Sponsored by: Passion and Profession
quads
W-tec
MX en QX toebehoren
Scherpenheuvel
info@passionandprofession.be
quads
W-tec
MX en QX toebehoren
Scherpenheuvel
info@passionandprofession.be