coaten douglash wielen
-
- Quadfanaat
coaten douglash wielen
heeft er iemand ervaring met coaten van aluminium wielen. (douglash wielen)
en andere delen zoals bumper en nerfbars
blijft dat een beetje zitten, en zeg je van nee da meot je niet doen?
bvd joris
en andere delen zoals bumper en nerfbars
blijft dat een beetje zitten, en zeg je van nee da meot je niet doen?
bvd joris
Re: coaten douglash wielen
ja heb ik ook gehad gaat ff goed maar word toch lelijk op ten duur
polaris power
-
- Quadrunner
- yamahakoppel
- Quad GOD
die velgen en nerfbars kun je makkelijk poeder lakken
de dogg raptor heeft dat laten doen rijd daar toch veel mee rond en alles blijft mooi zitten
de dogg raptor heeft dat laten doen rijd daar toch veel mee rond en alles blijft mooi zitten
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadfanaat
-
- Quadfanaat
-
ok thanks ga ik het maar is bij de coater af gooie:)
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Zit idd veel verschil in, lichtjes stralen met fijne korrel en grondlaag laten op zetten heeft het beste resultaat. Indien niet gestraald moet het aluminium heel goed ontvet worden, daar zit vaak het probleem. Bij W-tec laten ze stukken eerst anodiseren alvoren te poederlakken en dat geeft ook een goed resultaat.
Anodiseren alleen is goed voor delen waartegen je niet schuurt moet laarzen of zo. Nadeel is dat eindresultaat kleur afhangt van soort aluminium. Twee stukken in zelfde bad kunnen verschillend resultaat geven.
Anodiseren alleen is goed voor delen waartegen je niet schuurt moet laarzen of zo. Nadeel is dat eindresultaat kleur afhangt van soort aluminium. Twee stukken in zelfde bad kunnen verschillend resultaat geven.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
'k doe mijn vakantiewerk al 3 jaar bij een coatingfirma (N.V. Colors). Chong#29 heeft daar al eens iets laten coaten, mss kan je zij mening eens vragen. Proper maken en ontvetten zijn idd heel belangrijk en ook statisch maken (ken de juiste naam niet) zodat het poeder blijft hangen. Daarna alles goed laten inbakken.
Kleur hebben ze er genoeg. 'k ben 2.5 dagen bezig geweest in't magzijn om alles te inventariseren![Draai Lach :draailach:](./images/smilies/icon_draai_lach.gif)
Kleur hebben ze er genoeg. 'k ben 2.5 dagen bezig geweest in't magzijn om alles te inventariseren
![Draai Lach :draailach:](./images/smilies/icon_draai_lach.gif)
‰ Quadracing Team