Ik heb bij de barossa een nieuwe, maar wel dezelfde, uitlaat gemonteerd. Ik heb voordat ik doorhad dat de bocht en demper waren gescheurd, liggen draaien aan de luchtstelschroef.Nu al een aantal weken aan het draaien en stellen met de luchtstelschroeven, maar hij loopt nog steeds niet als vanouds.Ik heb dus ook daarbij dubbele carbs, dus moeten ze ook nog synchroon worden gesteld. Heeft iemand tips wat er aan de hand is met de afstelling? Nu zit de uitlaat trouwens wel beter gemonteerd dan voorheen en zit alles netjes dicht, kan het dan zijn dat er een kleinere sproeier in moet?
Na gezocht te hebben in dit forum, lijkt het dat hij te rijk is afgesteld. Ik heb momenteel de luchtstelschroeven al bijna 3.5 slagen uit gedraaid, nog even en ze vallen er uit.
bij doortrekken, inhouden/pruttellen
bij doortrekken, inhouden/pruttellen
had Barossa 250cc, SMC captain 300cc, Bombardier ds 650cc, Can Am Renegade 800cc met Dalton Clutch kit, had een Honda 400trx, heb nu wederom een Bombardier ds 650 Baja en voor de zoon een Polaris outlaw 90
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
als je een klijnere sproeier hebt ,zet hem dan eens er in , en kijk wat die doet
en als je de schroef een betje trug draait , wordt het dan beter of slechter ?
en als je de schroef een betje trug draait , wordt het dan beter of slechter ?
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
kane
- Quad Master

- Contacteer:
met te weinig naft kan ik hij ook inhouden ...
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu