White Brothers uitlaat

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
Thomaz
Quadrider
Quadrider

White Brothers uitlaat

Bericht door Thomaz »

Ik heb hier wat opgezocht over de WB uitlaat maar ben niet veel wijzer geworden. In een topic heb ik gelezen dat sommige dan weer niet zo content waren van de WB uitlaat. En in het andere topic lees ik dan weer dat de voorbocht echt één van de beste is. Als ik al content ben van mijn EP uitlaatlijn kan ik me toch moeilijk inbeelden dat je niet zo content zou zijn van een White Brothers ?

Wie rijdt hier met een WB uitlaat en wat vind je daar van ?
Waar hebt ge hem gehaald en wat heb je betaald ?
Ps het zou niet voor mijn quad zijn maar voor eventueel op een supermotard.
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

ik had een white brothers e-series semafoon demper op men quad en kan aleen maar met veel lof over praten, geen hard en schel gebrul,maar een mooie grom :) ook enorm vermogensverschil.
greetz

Toegevoegd na 136 uur 22 minuten:

heb ff opgezocht waar ik de mijne gehaald heb en betaald, dit was bij tmv.nl en dacht dat die me rond de 300€ heeft gekost. zat bij de white brothers big bore kit die ik indertijd gestoken had.
greetz
Thomaz
Quadrider
Quadrider

Bericht door Thomaz »

Robby schreef:ik had een white brothers e-series semafoon demper op men quad en kan aleen maar met veel lof over praten, geen hard en schel gebrul,maar een mooie grom :) ook enorm vermogensverschil.
greetz

Toegevoegd na 136 uur 22 minuten:

heb ff opgezocht waar ik de mijne gehaald heb en betaald, dit was bij tmv.nl en dacht dat die me rond de 300€ heeft gekost. zat bij de white brothers big bore kit die ik indertijd gestoken had.
greetz
Merci Robby, nuttige post :duimhoog:
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Ik kan indien gewenst ook White Brothers leveren.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Thomaz
Quadrider
Quadrider

Bericht door Thomaz »

No Limit YFZ schreef:Ik kan indien gewenst ook White Brothers leveren.
Het zou eigenlijk dienen voor een supermotard ? Nu weet ik niet of ge mij daar ook kunt bij helpen. Een husqvarna smr, maar als ik mijne supermotard heb, zal ik u iets laten weten ?
Een husqvarna smr 2007 of 2008 ? Wa zou hier de prijs eventueel van zijn? (demper en voorbocht)
Eerst mijne moto kopen en achteraf pas de uitlaat dus da kan nog wel even duren. Maar ik zal u dan eens contacteren als het zo ver is.
Allesinds al bedankt, groeten Tom
Plaats reactie