(ik weet niet of het hier kan staan anders mag het worden verplaatst)
hier mijn eerste airbrush tekening
mijn tweede
ik ben ook al aan de derde bezig is een punker doodskop
ik ben ook al bezig met het ontwerp voor mijn helm en mijn quad maar het heeft met geen enkel van de 3 te maken
er volgen ongetwijfeld nog meer foto's
veel kijk plezier en laat jullie reacties maar komen
tijgetje
Laatst gewijzigd door yamahakoppel op wo 30 jan, 2008 22:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
ben nog maar een maand bezig met airbrush
die vaste is een must maar ik ben vooral gewent om te tekenen e.d. ik had op school 30 uur tekenen van de 38 uren les
en bij mijn job moet ik ook een vaste hand hebben ik ben namelijk nagelstyliste (dus mannen voor een mooi kerstkado voor u vrouwke hint hint )
Groetjes Kris
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
heeeey, ja dat ziet wel schoon uit zeker voor iemand die een maand bezig is he.toen ik het zag toen je nog bezig was dacht oei,maar nu dat het af is amaaai.
Zie dat je er al aardig mee overweg kan. Voor nog maar een maandje bezig te zijn is dat al heel goed gelukt.
Je ziet wel dat het ni de eerste keer is dat je tekent of zo maar airbrush is toch nog iets heel anders.
Knap werk
yamahakoppel schreef:ben nog maar een maand bezig met airbrush
die vaste is een must maar ik ben vooral gewent om te tekenen e.d. ik had op school 30 uur tekenen van de 38 uren les
en bij mijn job moet ik ook een vaste hand hebben ik ben namelijk nagelstyliste (dus mannen voor een mooi kerstkado voor u vrouwke hint hint )
Nagelstyliste en aan quads knutselen ligt nogal ver uit elkaar, maar sjiek .
En idd de airbrushtekeningen zijn ook in orde, ziet er veelbelovend uit naar de toekomst toe
volgende airbrush
mijn quad, brandblusser, en helm
de voorkant
de achterkant
Groetjes Kris
neen dat is mijn sjaal kris had zijn handtekening in mijn nek gezet (zuigplekske)
we waren ook net de helm gaan halen moest heel de week werken en het was druk en zaterdag pas tijd gehad
Groetjes Kris