Leat brace the helmet for your neck
-
- Quad Expert
Leat brace the helmet for your neck
Nu ons fmx team meer en meer gaat trainen willen sommige van ons het vooral bij het trainen zo veilig mogelijk houden.
Dit omdat je vooral bij het trainen veel experimenteerd wat de kans op fouten enorm vergroot.
Daarom hebben een aantal rijders nu een Leatt brace gekocht.
Iedereen kent de gewone nekbrace jaa jaa het alom bekende schuimrubbere ringetje dat schijnbaar effect moet hebben.
Een Leatt brace is echter totaal anders, het is een echte kraag die voledig instelbaar is.
Het is voor zo ver bekent ook de beste brace verkrijgbaar op de markt.
En omdat ik mijn leventje nu steeds mooier begin te vinden wil ik het graag zo lang mogelijk laten duren.
Waneer ik de mijne heb weet ik nog niet zeker.
Maar als ie binnen is zal ik er een review over schrijven.
Dit is de website van Leatt brace dan kunnen jullie zelf een beetje lezen en kijken.
www.leatt-brace.com
Dit omdat je vooral bij het trainen veel experimenteerd wat de kans op fouten enorm vergroot.
Daarom hebben een aantal rijders nu een Leatt brace gekocht.
Iedereen kent de gewone nekbrace jaa jaa het alom bekende schuimrubbere ringetje dat schijnbaar effect moet hebben.
Een Leatt brace is echter totaal anders, het is een echte kraag die voledig instelbaar is.
Het is voor zo ver bekent ook de beste brace verkrijgbaar op de markt.
En omdat ik mijn leventje nu steeds mooier begin te vinden wil ik het graag zo lang mogelijk laten duren.
Waneer ik de mijne heb weet ik nog niet zeker.
Maar als ie binnen is zal ik er een review over schrijven.
Dit is de website van Leatt brace dan kunnen jullie zelf een beetje lezen en kijken.
www.leatt-brace.com
Laatst gewijzigd door epix no-fear op ma 10 dec, 2007 21:57, 2 keer totaal gewijzigd.
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Thats the one: http://www.leatt-brace.com/
-
- Quad Expert
-
- Pro Quadrider
good to know
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Jammer dat ze zo schandalig duur zijn.
Kenny komt in de loop van het jaar met gelijkaardig ding op de markt dat hopelijk goedkoper is.
Kenny komt in de loop van het jaar met gelijkaardig ding op de markt dat hopelijk goedkoper is.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadracer
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Stond laatst ook revieuw in het MON blaadje en op verschillende MX sites. Zijn ook stickerkits voor te krijgen bij Rob.V. Designs en WLM.
Ik vond dat schuimrubberen kraagje al helemaal kut zitten maar het schijnt dat dit ding best relaxt zit. Ook worden er shirts ontworpen zodat de designs goed aansluiten.
Ik vond dat schuimrubberen kraagje al helemaal kut zitten maar het schijnt dat dit ding best relaxt zit. Ook worden er shirts ontworpen zodat de designs goed aansluiten.
-
- Quad Expert
No Limit YFZ schreef:Jammer dat ze zo schandalig duur zijn.
ik denk niet dat je daar op hoeft te wachten.
op de leatt brace zelf zitten zoveel patenten dat enig ander merk dat een soort gelijk systeem probeert te maken meteen voor de rechter word geslingert.
en tot nog toe hebben ze het allemaal afgelegt tegen dokter leatt.
CustomCoatingsHelvoirt