Rejet nodig?
Rejet nodig?
Ik heb woensdag mijn nieuwe rino demper geïnstalleerd. Ik had mijn Van Hasselt bocht er al opstaan, en toen is ie opnieuw gejet. Ze hebben er toen ook een nieuwe sproeier ingestoken. Moet ik met die nieuwe demper nu ook weer laten jetten of niet? En wat kost een dichtingsring? De mijne voor mijn uitlaat is totally fucked up. Kan ik die ook bij een gewone doe-t-zelver of loodgieter halen?
- Rocky
- Quadrider
- Contacteer:
Re: Rejet nodig?
Als de Rejet nodig is kan je best een checken met een "Plugshop" en naar de kleur van je bougie kijken.Domi schreef:Ik heb woensdag mijn nieuwe rino demper geïnstalleerd. Ik had mijn Van Hasselt bocht er al opstaan, en toen is ie opnieuw gejet. Ze hebben er toen ook een nieuwe sproeier ingestoken. Moet ik met die nieuwe demper nu ook weer laten jetten of niet? En wat kost een dichtingsring? De mijne voor mijn uitlaat is totally fucked up. Kan ik die ook bij een gewone doe-t-zelver of loodgieter halen?
Die dichtingsring zal je in een quadzaak moeten halen. Is te specifiek en ga je niet vinden in een DHZ.
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadracer
- Contacteer:
Heel bijzonder tom schrijft plugshop en jij vraagt wat is een plugchop ik heb het vermoeden dat je het ongeveer toch wel weet dan?Domi schreef:kunt ge mich es uitleggen wat ne plugchop is en hoe ge dat juist doet?
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"