banden rhino
-
- Quadfanaat
- Berichten: 83
- Lid geworden op: ma 01 aug, 2005 10:40
- Locatie: Haasdonk - Beveren
- Contacteer:
banden rhino
mannekes
ik rij nu met goodrich A/T maten 27x8.5x14 voor gemengd gebruik zijn deze super
veel minder lawaai op de baan en voeld veel stabieler aan ,in het terrein lukt het nog best
en op gravel piste vind ik ze beter of de bighorns ,
peter
ik rij nu met goodrich A/T maten 27x8.5x14 voor gemengd gebruik zijn deze super
veel minder lawaai op de baan en voeld veel stabieler aan ,in het terrein lukt het nog best
en op gravel piste vind ik ze beter of de bighorns ,
peter
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
fototje ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadfanaat
- Berichten: 83
- Lid geworden op: ma 01 aug, 2005 10:40
- Locatie: Haasdonk - Beveren
- Contacteer:
hallo
nee hij loop niet trager ,de rolweerstand is een stuk lager dat voel je zelf al
als je hem voorduwt .
de rhino heeft nu 5420km motor is na marroko volledig nagezien en perfekt
afgesteld ,heb een nieuwe riem en varioschijven vervangen plus de banden
(goodriche) de topsnelheid nu op de gps is 98km vind ik hard genoeg want
de remmen zijn dan teweinig eigelijk is 80 de perferkt snelheid voor de rhino
zal is en fotoke plaatsen van de A/Ts
peter
nee hij loop niet trager ,de rolweerstand is een stuk lager dat voel je zelf al
als je hem voorduwt .
de rhino heeft nu 5420km motor is na marroko volledig nagezien en perfekt
afgesteld ,heb een nieuwe riem en varioschijven vervangen plus de banden
(goodriche) de topsnelheid nu op de gps is 98km vind ik hard genoeg want
de remmen zijn dan teweinig eigelijk is 80 de perferkt snelheid voor de rhino
zal is en fotoke plaatsen van de A/Ts
peter
-
- Quadrunner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: ma 28 nov, 2005 19:53
- Locatie: zelzate
- Contacteer:
AT staat voor All Terrain - gemengd gebruik baan / offroadRalph schreef:Is A/T het model?
MT staat voor Mud Terrain - offroad gebruik
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Quadrunner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: ma 28 nov, 2005 19:53
- Locatie: zelzate
- Contacteer:
madammesloefen
ahja, tisjust die is van Stienne nu zeker ?
ahja, tisjust die is van Stienne nu zeker ?
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Quad Expert
- Berichten: 2075
- Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
- Locatie: O-Vlaanderen
- Contacteer:
Stomerke van bij ons heeft die banden op zijn renegade ook zitten en is er tevreden van
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Enkel qua uitzicht vind ik Bighorns mooier staan. Misschien met MT versie wel mooier. Maar goed zullen ze zeker zijn, enig idee van gewicht tov Bighorns ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadfanaat
- Berichten: 83
- Lid geworden op: ma 01 aug, 2005 10:40
- Locatie: Haasdonk - Beveren
- Contacteer:
yep
ze zijn iets zwaarder tov de bighorns de bighorns zijn de flanken zachter dat maakt
dat die beter de korte stampen opvangt nadeel overhellen in snelle bochten
de A/Ts rijden op de baan en snelle gravel pistes stuk leuker ,driften gaat veel
beter en gekontroleerder nog een voordeel van de A/Ts is dat de velgrand zowel
binnen en buitenkant beschermd zitten door de band die er over komt.
voor trial zou ik voor de bighorns gaan .
voor marokko reis de A/Ts
peter
ze zijn iets zwaarder tov de bighorns de bighorns zijn de flanken zachter dat maakt
dat die beter de korte stampen opvangt nadeel overhellen in snelle bochten
de A/Ts rijden op de baan en snelle gravel pistes stuk leuker ,driften gaat veel
beter en gekontroleerder nog een voordeel van de A/Ts is dat de velgrand zowel
binnen en buitenkant beschermd zitten door de band die er over komt.
voor trial zou ik voor de bighorns gaan .
voor marokko reis de A/Ts
peter
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Ik zag dat je in Libie met twee reservewielen op het dak reed, was dat noodzakelijk of valt het mee qua lekke banden (ook in Marokko op de stenen ?)
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team