welke banden onder opel antara
welke banden onder opel antara
hey mensen,
over twee weken komt mijn nieuwe auto, een zwarte opel antara
deze ga ik helemaal opbouwen met het irmscher pakket.
www.irmscher.nl ff zoeken en dan kom je hem wel tegen
nu ben ik bezig met de 20 inch velgen en die worden aangeboden met:
dunlop michelin en hankook banden.
wie kent de voor en/of nadelen van deze banden?
wat is de beste keus?
alvast bedankt en fijne feestdagen.
bart rooijakkkers
deze dus
over twee weken komt mijn nieuwe auto, een zwarte opel antara
deze ga ik helemaal opbouwen met het irmscher pakket.
www.irmscher.nl ff zoeken en dan kom je hem wel tegen
nu ben ik bezig met de 20 inch velgen en die worden aangeboden met:
dunlop michelin en hankook banden.
wie kent de voor en/of nadelen van deze banden?
wat is de beste keus?
alvast bedankt en fijne feestdagen.
bart rooijakkkers
deze dus
www.kicker.nl
car audio power
car audio power
-
- Quad Master
-
- Quadrider
- Contacteer:
-
- Quadracer
-
- Quadrider
hoi.ik rij zelf met dunlop 225x40x 18 inch onder mijn vectra.ik vind deze banden super.ze hebben een goeie wegligging en gedrag.daarbij slijten ze niet hard en slaat het stuur niet uit je handen als je door een waterplas rijdt.je moet er natuurlijk niet met 150 km/u door heen rijden.de michelins zullen deze eigenschappen ook hebben.dit zijn de duurdere banden merken.over die hankook banden kan ik niks zeggen want ik heb daar geen ervaringen mee.maar de vraag is of je met die banden ook in de winter wil blijven doorrijden?of al1 van de zomer.ik rij er al1 in de zomer mee.en in de winter gooi ik de orginele velgen met winterbanden onder
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=404
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408
mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar
voor de MODS, kijk maar ff in de garage
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408
mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar
voor de MODS, kijk maar ff in de garage
waarom zou de voorbumper eraf moeten?FOR FUN schreef:1 ding weet ik zeker,om de voorbumper te demonteren moet ge eerst de koplampen er uithalen .
www.kicker.nl
car audio power
car audio power
Dunlop zijn zeer goede banden ,bv SP-9000 (die je eigenlijk niet meer kunt krijgen uitgezonderd nog een paar maten)en nu de f-901.
Hankook is niet echt een slechte band ,maar voor die prijs ja ...
Michelin is zeker zeer goed maar zijn te duur voor wat het is .
Pirelli (mijn persoonlijke keuze)P-Zero Nero en P-Zero Rosso daarentegen hebben een "betere" wegligging dan michelin ,maar slijten dan weer sneller .
Goodyear hebben een iets hardere bandencompound waardoor je dan weer meer km kunt afleggen
Dit alles hangt dan weer af welk type je kiest van de verschillende bandenmerken die er zijn .
Wij horen van verschillende(lees honderden)klanten ,dat bepaald bandenmerk moet ik niet en de ander vindt dan weer ,voor mij zijn dat de beste..
Kijk voor mij kunnen banden niet "goed" genoeg zijn .Het is het enige wegkontakt dat je hebt en als je daar op wil besparen en je komt ooit in een gevaarlijke of moeilijke situatie terecht ,dan kunnen de "minder" goed banden je wel eens de besparing zuur opbreken .
Dit is mijn visie hierover.
Grtz Dirk
Hankook is niet echt een slechte band ,maar voor die prijs ja ...
Michelin is zeker zeer goed maar zijn te duur voor wat het is .
Pirelli (mijn persoonlijke keuze)P-Zero Nero en P-Zero Rosso daarentegen hebben een "betere" wegligging dan michelin ,maar slijten dan weer sneller .
Goodyear hebben een iets hardere bandencompound waardoor je dan weer meer km kunt afleggen
Dit alles hangt dan weer af welk type je kiest van de verschillende bandenmerken die er zijn .
Wij horen van verschillende(lees honderden)klanten ,dat bepaald bandenmerk moet ik niet en de ander vindt dan weer ,voor mij zijn dat de beste..
Kijk voor mij kunnen banden niet "goed" genoeg zijn .Het is het enige wegkontakt dat je hebt en als je daar op wil besparen en je komt ooit in een gevaarlijke of moeilijke situatie terecht ,dan kunnen de "minder" goed banden je wel eens de besparing zuur opbreken .
Dit is mijn visie hierover.
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400