Ik heb nou eindelijk is tear off's gehaald, maar nu zie ik op foto's van scott dat zwarte blokje op je rekker zitten, maar hoe in godsnaam krijg ik dat erop? ik zou gaan denken det er iets niet bij zit.
OpticalNicolas schreef:Ik heb nou eindelijk is tear off's gehaald, maar nu zie ik op foto's van scott dat zwarte blokje op je rekker zitten, maar hoe in godsnaam krijg ik dat erop? ik zou gaan denken det er iets niet bij zit.
dank
dat zwarte stuk is inderdaad voor op de rekker.
Als het met roll off is , dan staan de zwarte knopjes op de bakjes.
Als het zonder is, dan zitten er 2 plastiekjes bij die je ipv de bakjes monteert.
dat vraag ik mezelf ook af.volgens de gebruiksaanwijzing kan het.heb ze zelf nog nooit gemonteerd,omdat ik een roll-off heb.vind dat veel makkelijker werken.zie me niet op de crossbaan zoeken naar zo'n label(of hoe je het mag noemen) om die tear-off eraf te trekken.heb liever mijn handen aan het stuur
kheb er altyd een stuk of 4 op
en dat gaat goed , de ene gewoon der in , dan de andere zo een vouwke in maken en dan erinstoppe..
zo doe ik het , en da gaat goe:)
Bartje 400 schreef:kheb er altyd een stuk of 4 op
en dat gaat goed , de ene gewoon der in , dan de andere zo een vouwke in maken en dan erinstoppe..
zo doe ik het , en da gaat goe:)
fastrogeke schreef:dat vraag ik mezelf ook af.volgens de gebruiksaanwijzing kan het.heb ze zelf nog nooit gemonteerd,omdat ik een roll-off heb.vind dat veel makkelijker werken.zie me niet op de crossbaan zoeken naar zo'n label(of hoe je het mag noemen) om die tear-off eraf te trekken.heb liever mijn handen aan het stuur
Als je je handen aan het stuur wilt houden kun je beter het systeem monteren met automatische roll off. Of je nu roll off hebt of tear of maakt niets uit, je moet je hand van je stuur halen.
Het is me pas 1x gebeurd dat ze er allemaal af gingen tot nu toe. En zoals Bartje al zei niet meer dan 4 erop doen anders zie je neits meer
Tegenwoordig heb je ook laminated tear-offs. Zo kun je er wel 20 na elkaar gebruiken en hoef je ook geen roll off systeem te gebruiken.
Dan heb je telkens een volledig proper glas.
In wedstrijd (endurances) hang ik er meestal +/- 5 boven mijn roll-off. Is handig, want in het begin heb je het meeste vuil omdat iedereen nog samen rijdt, dus ik het makkelijk als je een tear-off hebt, dan heb je meteen een volledig proper glas. Met dit kun je wel een tijdje weg tijdens een endurance.