Bron: Quadparadijs
Access SP 50
Extreme Quad. Zonder twijfel de winnaar in zijn segment. Het frame is rechtstreeks van zijn grotere broer de SP250 overgenomen. Hierdoor heeft hij uitstekende rij-eigenschappen en is bovendien zeer betaalbaar. Dit is het perfecte model om kennis te maken met de adrenalinekick die rijden met een ATV meebrengt. Zeer luxe uitgevoerd met een bijzonder mooi dashboard.
Technische Specificaties
Motor 50cc 2-takt 1 cylinder vloeistofgekoeld
Aandrijfsysteem CVT met achteruit
Remmen Schijfrem voor + achter
Afmetingen 1.790 / 1.100 / 1.040
Kleuren Zwart / Rood / Blauw
Prijs incl. btw 2.499
foto:
mijn mening hierover:
ik vind dit zelf een super verbetering dan de access streak xxl.
deze ziet een stuk stoerder uit en zal ook meer mogelijkheden hebben om te tunen.
zoals nu dubbele A armen waardoor deze ook eventueel verlaagt zou kunnen worden.
enig nadeel is dat ze nu zonder nerfbarst geleverd worden, en een kleine bumper hebben.
mocht ik nu pas 16 geworden zijn dan wist ik het wel
wat vinden jullie hiervan?
mooier dan zijn voorganger? de access streak 50/100cc?
of slechter?
laat jullie mening maar horen
nieuwe bromfiets quad van access
te groot zwaar
Het is een hele mooie quad maar zoals je zelf al zegd zit er hetzelfde frame bij als bij de 250/300cc. Quad is daardoor veel te zwaar. Een 100cc tweetakt zal er al niet veel mee doen maar 50cc verwacht er geen prestatie van.
Verder wel een hele mooie quad. Maar de meeste access dealers kunnen hem wel leveren.
Verder wel een hele mooie quad. Maar de meeste access dealers kunnen hem wel leveren.
Re: te groot zwaar
idd ja hij zal wel een stuk meer power moeten leveren. maar opzich een hele verbetering op zijn voorganger en meer mogelijkheden ( als deze ook ngosteeds een mina horz blok heeft )brumm schreef:Het is een hele mooie quad maar zoals je zelf al zegd zit er hetzelfde frame bij als bij de 250/300cc. Quad is daardoor veel te zwaar. Een 100cc tweetakt zal er al niet veel mee doen maar 50cc verwacht er geen prestatie van.
zou wel vet zijn als ze hier een am6 blok ofzo onder leggen zoals een van derbi ofzo. lekker schakelen