youtube vraagske

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
Sebastien
Quadracer
Quadracer

youtube vraagske

Bericht door Sebastien »

Hey,

ik heb een vraagje over youtube:
is het eventueel mogelijk is om een video van op youtube op te slaan op een pc? met een programma ofzo.

mvg
Sébastien
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door boss Adly »

http://www.google.com/support/youtube/b ... opic=10516
Can I download videos to watch later?

No, currently you can't download our videos to your computer. YouTube's video player is designed to be used within your browser as an Internet experience. As an alternative to downloading, you can temporarily save videos to watch later by adding them to your QuickList. If you'd like to save them more permanently, login and click "Save to Favorites" under the videos you'd like to keep.
Groetjes thuis!

:D
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door SlOoT »

Ja er is een programma om dat te doen. Heb ik wel eens gedaan.

http://www.tvjoost.nl/12-manieren-om-vi ... ownloaden/
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Ik heb gehoord dat je met de nieuwste limewire de optie hebt om filmpjes van youtube te halen, ik gebruik limewire zelf af en toe ook en ik vind het een heel goed programma!
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

AAh bedankt sloot

dacht wel da ze al iets gevonden hadden daarvoor.

grtz
Sébastien
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Matthieu
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Matthieu »

ik gebruik firefox en daarvoor zijn er verschillende plugins beschikbaar waarmee je filmpjes kunt downloaden, zowel van youtube, dailymotion, google ...
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

ik gebruik het programma youtube downloader , zeer goed werkend programma ! :p
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
Plaats reactie