Wat een pech, lagers weg
Wat een pech, lagers weg
Ik heb mn 400ex nu ongeveer een maand, en volgens mij zaten er nieuwe achteras lagers in toen ik m kocht.
Speling zat er in ieder geval niet op, heb ik gechecked.
Nu zit er enorm speling op, vooral omhoog en omlaag. Lagers zijn gewoon versleten volgens mij.....
Nu heb ik wel veel km gemaakt, maar dit is toch wel erg snel??
Wel vooral op de weg gereden, zou het daar door komen?
Heb er shredders op liggen achter...iemand suggesties voor banden die minder grip hebben op het asfalt (dus minder slijtage aan lagers) maar waar ik evengoed nog een beetje offroad mee kan rijden?(geen baanbanden)
Speling zat er in ieder geval niet op, heb ik gechecked.
Nu zit er enorm speling op, vooral omhoog en omlaag. Lagers zijn gewoon versleten volgens mij.....
Nu heb ik wel veel km gemaakt, maar dit is toch wel erg snel??
Wel vooral op de weg gereden, zou het daar door komen?
Heb er shredders op liggen achter...iemand suggesties voor banden die minder grip hebben op het asfalt (dus minder slijtage aan lagers) maar waar ik evengoed nog een beetje offroad mee kan rijden?(geen baanbanden)
-
- Quadrider
Je kan de lagers ook nog nastellen door de moer iets vaster te draaien,als ze teminste niet kapot zijn alhoewel ze dan meestal ook wel herrie geven.
Kzou zeggen dat je lagers op de weg minder te lijden hebben dan ofroad.
Desondanks is het wel erg snel voor "nieuwe lagers "
Kijk eens op http://www.schuurmanbv.nl voor de mogelijkheden wat de banden betreft,daar staat n.l bij waar ze voor geschikt zijn.
Er zijn ook alround banden.
Kzou ook eens nakijken of alles goed spoort enof er ergens niks wringt .
Jan
Kzou zeggen dat je lagers op de weg minder te lijden hebben dan ofroad.
Desondanks is het wel erg snel voor "nieuwe lagers "
Kijk eens op http://www.schuurmanbv.nl voor de mogelijkheden wat de banden betreft,daar staat n.l bij waar ze voor geschikt zijn.
Er zijn ook alround banden.
Kzou ook eens nakijken of alles goed spoort enof er ergens niks wringt .
Jan
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
Die c-828 heb ik al eens gehad op mn lt230 vroeger, DIE zorgen pas voor slijtage.....
Enne die stelbout, die moet gewoon vast zitten daar is niks aan te stellen. Bovendien gaat dat enkel over de wheel-hub en niet over de lagers in de "axle-carrier", dus van de achteras.
Ik ben bang dat er toch nieuwe in moeten. Zal setje op voorraad leggen
Enne die stelbout, die moet gewoon vast zitten daar is niks aan te stellen. Bovendien gaat dat enkel over de wheel-hub en niet over de lagers in de "axle-carrier", dus van de achteras.
Ik ben bang dat er toch nieuwe in moeten. Zal setje op voorraad leggen
Het is inderdaad wel erg snel. Weggebruik zou juist minder moeten belasten dan crossen. Ik denk dat er toch geen nieuwe lagers in zaten toen je hem kocht.
Misschien kun je eens naar turf tamers kijken. Die rollen zowel op de weg als op het terrein zeer gelijkmatig af.
Misschien kun je eens naar turf tamers kijken. Die rollen zowel op de weg als op het terrein zeer gelijkmatig af.
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.