Pitbull => zo moeten ze aankomen
Pitbull => zo moeten ze aankomen
Hier een filmpje van in welke mate zo een hond zot maken. In principe komen ze er nog goed vanaf enkel is de hond uiteindelijk weer de dupe van de gestoorde herenspinsels van de eigenaar
En wie is weer de schuldige ? Inderdaad de zogezegde gevaarlijke pitbull.
http://www.ezprezzo.com/videoclips/invi ... _bull.html
En wie is weer de schuldige ? Inderdaad de zogezegde gevaarlijke pitbull.
http://www.ezprezzo.com/videoclips/invi ... _bull.html
-
- Quadracer
eigen schuld 'dikke' bult zeggen ze dan
moet ie dat beest maar niet ambeteren
moet ie dat beest maar niet ambeteren
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
dan hebben jullie het toch allemaal mis. deze honden zijn niet zoals alle andere. deze hebben speciale behandeling nodig ( niet zoals op et filmpje )
je kan zoon hond niet op voeden zoals een golden retriever of welk ander beest dan ook.
dus je moet er iets van kunnen.
tevens kun je ze ook niet zomaar bij baby's/ kleine kinderen laten loopt wel eens flink mis ( niet allemaal die honden )
mijn mening is dan ook dat het niet ALLEEN bij het baasje ligt maar ook bij de hond.
je kan zoon hond niet op voeden zoals een golden retriever of welk ander beest dan ook.
tevens kun je ze ook niet zomaar bij baby's/ kleine kinderen laten loopt wel eens flink mis ( niet allemaal die honden )
mijn mening is dan ook dat het niet ALLEEN bij het baasje ligt maar ook bij de hond.
quad-racerrr schreef:dan hebben jullie het toch allemaal mis. deze honden zijn niet zoals alle andere. deze hebben speciale behandeling nodig ( niet zoals op et filmpje )
ik heb een american stafford ook zogenaamd gevaarlijk
en ik heb een dochter van 2 jaar en mijn stafford doet niks aan mijn dochter
integendeel ik ben er niet mee naar school gegaan
en hij gaat liggen zitten zelf in december een wedstrijd mee gedaan op schoonheid waarbij hij perfect moest lopen en de juiste positie aanhouden en hij is derde geworden van de 14 honden
ok ge moet tonen dat ge de baas zijt wat ik kan er meer mee doen dan mijn vriendin
en er veel tijd insteken.
maar dat moet ge bij elke hond een vriendin van mij heeft een Chihuahua toen ik daar op bezoek was moesten we ons zo weinig mogelijk bewegen en mijn dochter niet op de grond laten lopen of dat mormel zou aangevallen hebben hij doet dat bij iedereen zegt ze
en tis een Chihuahua.
-
- Quadverslaafde
@quad-racerrr daar ben ik het helemaal niet eens mee .
Een Pitbull kan even goed zo lief als een poedel zijn , het hangt van de opvoeding af.
Wij hebben zelf ook rottweilers gehad (nog steeds) ennu ook nog een bordeaux dog en ze zijn zeer lief voor ons maar voor andere sta ik niet in voor de gevolgen. Ik denk dat we dan de stukjes kunnen gaan zoeken wat nog over blijven.
Als de hond opgevoedt is met kinderen in de buurt dan kan hij voor de rest van zijn leven goed met kinderen om .
dit is niet slecht bedoelt is gewoon mijn mening.
Een Pitbull kan even goed zo lief als een poedel zijn , het hangt van de opvoeding af.
Wij hebben zelf ook rottweilers gehad (nog steeds) ennu ook nog een bordeaux dog en ze zijn zeer lief voor ons maar voor andere sta ik niet in voor de gevolgen. Ik denk dat we dan de stukjes kunnen gaan zoeken wat nog over blijven.
Als de hond opgevoedt is met kinderen in de buurt dan kan hij voor de rest van zijn leven goed met kinderen om .
dit is niet slecht bedoelt is gewoon mijn mening.
-
- Quadrider
- Contacteer:
bah onze hond (border collie) is naar het schijnt een van de lastigste rassen als ze hun dagje spelen niet hebben gehad...laten zien wie er baas is en het beesje doet nx, ze zouden dan ook ng bazig zijn, de onze gaat op haar rug liggen als je binnenkomt
een hond train/maak je zoals je zelf wil, ik vind als je een hond koopt voor 'agressie' zie dan dat het op bevel is anders zijde den domste mens da er is (vind ik) en een pitbull een gevaarlijkere hond? de onze speelt dagelijks met ene pitbul en 2 labradors van buren en de pitbul is eigenlijk een heel lief 'beesje'. (hij is wel met kinderen en andere honder opgegroeid)
een hond train/maak je zoals je zelf wil, ik vind als je een hond koopt voor 'agressie' zie dan dat het op bevel is anders zijde den domste mens da er is (vind ik) en een pitbull een gevaarlijkere hond? de onze speelt dagelijks met ene pitbul en 2 labradors van buren en de pitbul is eigenlijk een heel lief 'beesje'. (hij is wel met kinderen en andere honder opgegroeid)
kzen de snelste hier kem alleen gene quad
-
- Quadracer
ik zat hier echt met mijn mond open te kijken .. eerst ambeteren en dat beest aan zen achterpoten omhoog houden en dan versteld staan dat die hond 2x aanvalt en dan die agenten die erop schieten en het beest half overhoop rijden met hun jeeps ..
zo'n beesten verdienen echt veel beter als dat
zo'n beesten verdienen echt veel beter als dat
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
sorry maar dit vindt ik het belachelijkste wat ik al ooit gezien heb!
da beest is niet eens agresief!
als hij zo agresief was he dan konden ze hem niet vasthouden met zijn achterpoten!
aan mijne hond is niks agresief en die hou je zo niet vast hoor dat garandeer ik je!
zulke mensen moesten ze de kop inslaan!
en die flikken ontslagen!
en dan schieten ze op da beest van zo dichtbij en dan raken ze hem niet eens tegoei!
ik zou me schamen om zoiets te filmen!
da beest is niet eens agresief!
als hij zo agresief was he dan konden ze hem niet vasthouden met zijn achterpoten!
aan mijne hond is niks agresief en die hou je zo niet vast hoor dat garandeer ik je!
zulke mensen moesten ze de kop inslaan!
en die flikken ontslagen!
en dan schieten ze op da beest van zo dichtbij en dan raken ze hem niet eens tegoei!
ik zou me schamen om zoiets te filmen!
Daar kan ik echt niet tegen
Die mensen kan ik echt niet uitstaan, met die agenten erop en dan met jeeps proberen dood te rijden.. Het is maar een hond
Ze zouden die mensen geweer es af moeten pakken en hetzelfde bij hun flikken, die honden zijn ook niet zomaar stukken vlees..
Ik zou als ik erbij was die mensen toch es heel hard aanpakken want..
En het gedrag van een hond hangt helemaal af van de opvoeding, als je laat zien wie er de baas is komt dat wel goed. Je moet er gewoon duidenlijk in zijn tegen een hond. Mijn vader heeft verschillende soorten honden gefokt en die waren allemaal poeslief. Om het naderhand te veranderen is veel moeilijker. Veel aandacht erin steken en het komt allemaal goed
Greetz
Die mensen kan ik echt niet uitstaan, met die agenten erop en dan met jeeps proberen dood te rijden.. Het is maar een hond
Ze zouden die mensen geweer es af moeten pakken en hetzelfde bij hun flikken, die honden zijn ook niet zomaar stukken vlees..
Ik zou als ik erbij was die mensen toch es heel hard aanpakken want..
En het gedrag van een hond hangt helemaal af van de opvoeding, als je laat zien wie er de baas is komt dat wel goed. Je moet er gewoon duidenlijk in zijn tegen een hond. Mijn vader heeft verschillende soorten honden gefokt en die waren allemaal poeslief. Om het naderhand te veranderen is veel moeilijker. Veel aandacht erin steken en het komt allemaal goed
Greetz
Zoals het klokje thuis tikt, tikt ie waarschijnlijk bij de buren ook.
Maar wat had jij gedaan tom, die hond gewoon laten rondlopen? dan had die die mensen nog gebeten, zag jij wel dat die hond die man in trainingspakkie niet meer los liet, en die agent de hond moest schieten omdat hij die hand van die vrouw in zijn bek had?
Ik geef de pliesie groot gelijk!
En het is niet fijn als je gebeten word, spreek uit ervaring, heb nu nog littekens ervan. wou die hond aaien, hond gromt, dus ik trek mijn hand weg, ik loop weg en hij pakt me zo achter in mijn been...
Ik geef de pliesie groot gelijk!
En het is niet fijn als je gebeten word, spreek uit ervaring, heb nu nog littekens ervan. wou die hond aaien, hond gromt, dus ik trek mijn hand weg, ik loop weg en hij pakt me zo achter in mijn been...
Groetjes thuis!
Ik zou zeggen verdoof dat dier, om hem nou meteen te vermoorden is echt overdreven.Maar wat had jij gedaan tom, die hond gewoon laten rondlopen?
Het kan misschien zijn dat dat beest al te ver naar het dolle is om zijn agressie weg te halen maar dan nog vind ik dat ze eerst een kans moeten geven aan dat dier en als het geen nut heeft naderhand inspuiten. Het was inderdaad echt nodig om die hond weg te halen omdat hij overal in ging bijten zoals bijvoorbeeld die hand van die vrouw. Maar dan kon dat ook met verdoving of iets dergelijks.
Erna gaan ze met die jeep erop af en proberen ze heel die hond naar de klote te rijden, dat is echt niet normaal. Dat dat dier agressief is wil nog niet zeggen dat hij op een bute wijs om het leven moet komen..
Ik weet hoe het is om gebeten te worden, heb zelf ook ervaring met een wasbeer
Zoals het klokje thuis tikt, tikt ie waarschijnlijk bij de buren ook.