Papieren van Quad
Papieren van Quad
Beste,
Ik heb een nieuwe quad gekocht KFX700 bij (zonder namen te noemen ) een quadverkoper in Merelbeke .
Dit op 08/11/07. tot op heden ben ik nog altijd niet in het bezit van mijn papieren (gelijkvormigheidsattest).
Quad is van de US via Duitland ingevoerd. Wat ik bij aankoop totaal niet wist .
Wat denken jullie ervan?
Ik heb een nieuwe quad gekocht KFX700 bij (zonder namen te noemen ) een quadverkoper in Merelbeke .
Dit op 08/11/07. tot op heden ben ik nog altijd niet in het bezit van mijn papieren (gelijkvormigheidsattest).
Quad is van de US via Duitland ingevoerd. Wat ik bij aankoop totaal niet wist .
Wat denken jullie ervan?
ja, ik heb die besteld met papieren en gehomologeerd.
Ik kan hem dus nog steeds niet inschrijven noch verzekeren.
iedere keer zelfde antwoord "ik weet niet wanneer de papieren van de DIV zullen aankomen" "postbode is noch niet langs geweest"." ze nemen niet op"...
Dienst na verkoop het ik er al veel goede dingen van gehoord, maar dienst Vóór verkoop
Ik krijg er het van...
Ik kan hem dus nog steeds niet inschrijven noch verzekeren.
iedere keer zelfde antwoord "ik weet niet wanneer de papieren van de DIV zullen aankomen" "postbode is noch niet langs geweest"." ze nemen niet op"...
Dienst na verkoop het ik er al veel goede dingen van gehoord, maar dienst Vóór verkoop
Ik krijg er het van...
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Ik kan misschien helpen, PM aub.
Bert.
Bert.
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
ik heb me ook ne nieuwe quad gekocht ingevoerd via duitsland verkoper heeft me onmiddelijk gemeld da ik zou enkele maanden moeten wachten op men papieren
dus mischien nog eens u verkoper vragen hoe het in elkaar zit want als je da nu via iemand anders aanvraagt ga je nog eens betalen voor homologatie
mvg kefke
dus mischien nog eens u verkoper vragen hoe het in elkaar zit want als je da nu via iemand anders aanvraagt ga je nog eens betalen voor homologatie
mvg kefke
Hello,
Weet over wie je het hebt, heb mijn Z400 er ook gekocht.
Is TOTAAL vertrouwbaar hoor, wij hebben er wel een maand moeten op wachten ...
Wat wij gedaan hebben is naar de verzekering gegaan en hem even laten verzekeren op het chassis nummer totdat we de papieren hadden.
Komt allemaal dik en vet in orde
Greetz
Weet over wie je het hebt, heb mijn Z400 er ook gekocht.
Is TOTAAL vertrouwbaar hoor, wij hebben er wel een maand moeten op wachten ...
Wat wij gedaan hebben is naar de verzekering gegaan en hem even laten verzekeren op het chassis nummer totdat we de papieren hadden.
Komt allemaal dik en vet in orde
Greetz
dat kun je als je al een plaat heb, maar als ge nog een plaat moet aanvragen gaat dat niet
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Ik hoop voor jou dat ge een mooi prijsje gekregen hebt.
2,5 Maand wachten da's nondejeu toch lang zulle.
Ik zou men kas nogal opvreten denk ik.
Maar ik heb van de verkoper in kwestie (zonder naam te noemen ) nog geen slecht gehoord.
Ik ben er één keer geweest en die heeft me onmiddelijk uit de nood geholpen.
En bij D.I.V hebben ze ook nieuwjaar gevierd natuurlijk, het blijven ambtenaren he.
Maar ik heb van de verkoper in kwestie (zonder naam te noemen ) nog geen slecht gehoord.
En bij D.I.V hebben ze ook nieuwjaar gevierd natuurlijk, het blijven ambtenaren he.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
bij de aankoop van de quad werd er "een goeie 14dagen" afgesproken.cobby schreef:Ik hoop voor jou dat ge een mooi prijsje gekregen hebt.
het zijn dus idd zeer goeie 14 dagen...