ervaringen goes 520 max

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
erichendri
Toeschouwer
Toeschouwer

ervaringen goes 520 max

Bericht door erichendri »

Hallo quad rijders.

Ik zit eraan te denken om een nieuwe goes 520 aan te schaffen op kenteken en ik ben benieuwd of dit een verstandige aankoop is of kan ik beter een gebruikte yamaha grizzely 660 kopen.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties en alvast bedankt voor jullie moeite.

Eric
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

met de zoekfunctie kan je al veel vinden

over de goes520max en cf en hun klonen is hier al ne pak gepost...

op Zoeken klikken en Goes520 Max intikken of CF500
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

Hoi Eric,

ik zat met hetzelfde dilemma, ik heb nog niet veel slecht over de goes gehoord, maar het verschil in prijs moet hem toch ergens in zitten he :?
Ik ben de laatste weken een paar shops afgereden om de machines eens te kunnen bezien van dichtbij, en ben toch van de GOES weggestapt en ik zal voor de SUZUKI King Quad gaan. Persoonlijk vond ik de GOES nogal groot en lang.

Zoals ik zei, ik heb er niet mee gereden, en ze zien er wel goed uit, ook veel aftermarket onderdelen verkrijgbaar, maar ik ga eerlijk toegeven, ik betaal liever iets meer en ga voor een bekend merk.

Succes met je zoektocht.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
SüdQuad
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door SüdQuad »

Hoi, ik heb zelf een atlas 500 (is gelijk aan de goes 520) in de verhuur gehad, ben er erg tevreden over zodat ik er voor dit jaar weer een neem :)
En God vroeg aan de stenen " Willen jullie Quad rijden? ". En de stenen antwoorde " Nee daarvoor zijn Wij niet hard genoeg".
www.loerrach-quad.de
Plaats reactie