water pomp raptor

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
morrow

water pomp raptor

Bericht door morrow »

Hallo iedereen ,heb een probleempje met de waterpomp van m'n raptor
hij lekt een beetje koelvloeistof uit dat onderste kleine gaatje ,niet heel veel maar hij lekt wel.heb de pomp er net afgehaald ,hij lekt dus door op de seal ,kan ik een revisie setje daarvoor krijgen,ik dacht ik vraag het eerst hier is voordat ik de telefoon pak.
alvast bedankt
morrow
oja hoe lang gaat het nog duren ralph ,heb het zeer binnekort echt nodig wordt nu echt zeer slecht ,k'hoor hetwel van je :lol:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Bedoel je de tandwielen? Ik weet even niet meer wat je besteld hebt, dat heb je als je een lijst van een A4 hebt met allerlei verschillende onderdelen :)
morrow

water pomp

Bericht door morrow »

Heb vandaag een revisie set besteld,heb de pomp 2x uitelkaar gehaald je ziet er niets aan (aan de seal) dus ik dacht nog maar een keer proberen heel goed schoongemaakt en weer in elkaar gezet maar lekte weer onder uit het gaatje,dus nu maar wachten op de revisie set.
grtn
morrow
ja de tandwielen ralph :lol:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Tandwielen ja dat was het toch. 13 tands was niet op voorraad, de rest wel, andere tandwielen en ketting.

Maandag gaat het weg en dan is het er aan het einde van de week.
Ron Raptor

Bericht door Ron Raptor »

Heb ge niet teveel koelvloeistof in het bakje gedaan onder het achterspatbord. Heb mijn waterpomp ook al is laten repareren bij Reytec te Paal; Maar toen hij een week bij mijn thuis stond druipte hij weer.
Heb toen het water tussen minimum en maximum gedaan en nu druipt hij niet meer. Vroeger was mijn bakje altijd gevuld tot aan het maximum.
Groetjes Ronny
morrow

water pomp

Bericht door morrow »

Moet volgens mij niks uitmaken , maar ik had hem ongeveer op minimum
staan ,er was tijdens ons ritje dus wel wat uitgelopen.
Hebben ze er bij jou toen een nieuwe pomp ingezet of een revisie set.
Als ik het setje van de week heb laat ik wel weten hoe het afgelopen is .
grtn
morrow
Ron Raptor

Bericht door Ron Raptor »

Een revisiesetje
Als ik er teveel water indoe drupt hij van onder aan het gaatje aan de pomp
Plaats reactie