banden demonteren
-
- Quadracer
- Contacteer:
banden demonteren
Gaat het om de orginele banden van een z 400 zelf van de velg te trekke en eventueel zelf te monteren?
hoe doen jullie dat dan?
hoe doen jullie dat dan?
-
- Quadracer
ja tarare ik heb me zelfs een bandenafduwer gemaakt en ik kreeg ze er nog niet af. men werkblok ging eerder omhoog dan dat de band van de velg ging.
ik werd er zo wat zot van, en men werkblok kan ik onder mijnen allene ni verschuifen dus da wil nogal iets zeggen over de kracht van de band (ching-cheng).
ik wacht nu even op antwoord van no-limit en dan heb ik misschien een tool waarmee het wel zou gaan.
ik heb later wel ondervonden dat de band op de velg geplakt was maar men voorste banden zijn niet geplakt en die krijg ik er ook niet af .
ik werd er zo wat zot van, en men werkblok kan ik onder mijnen allene ni verschuifen dus da wil nogal iets zeggen over de kracht van de band (ching-cheng).
ik wacht nu even op antwoord van no-limit en dan heb ik misschien een tool waarmee het wel zou gaan.
ik heb later wel ondervonden dat de band op de velg geplakt was maar men voorste banden zijn niet geplakt en die krijg ik er ook niet af .
raptor 660 power
-
- Quad Expert
- Contacteer:
je hebt idd een 'tool' nodig om de band van de velg te duwen, eens dat gedaan is kan je ze er met lepels afhalen.
ik heb er 2gedaan, tussen 2palen en een krik waar ze vroeger verlichtpalen mee omhoog krikten. ik heb op die 2banden 3uur bezig geweest.
sommig kunnen het ook met een heftruck en een buis die mooi rond de velg gaat.
of voor een euro of 5doet de bandencetrale dat in je buurt.
ik heb er 2gedaan, tussen 2palen en een krik waar ze vroeger verlichtpalen mee omhoog krikten. ik heb op die 2banden 3uur bezig geweest.
sommig kunnen het ook met een heftruck en een buis die mooi rond de velg gaat.
of voor een euro of 5doet de bandencetrale dat in je buurt.
-
- Quadracer
hier bij ons is het 40e en 2 weken wachten de rot zakken.
daarmee dat er bij te koop gevraagt een topic van me is om met het monteren en demonteren van quadbanden te kunnen beginnen ik denk dak nog veel volk over de vloer ga krijgen van in de buurt want hier rijden er een heel deel rond.
daarmee dat er bij te koop gevraagt een topic van me is om met het monteren en demonteren van quadbanden te kunnen beginnen ik denk dak nog veel volk over de vloer ga krijgen van in de buurt want hier rijden er een heel deel rond.
raptor 660 power
ben deze week nieuwe voorbandjes gaan opleggen in haasrode-heverlee researchpark, 12€ betaald en ze hebben mijn ventielen ook vervangen, dus al bij al vond ik het nog meevallen.
grtz
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadracer
-
- Quadracer
40€vanpee jelle schreef:amai ik heb daar 40€ betaalt in haasrode mijne kop zal hun ni aan gestaan hebbe zeker
maat van me heeft 2 achterbanden laten afhalen,vulcaniseren en terug oplaten leggen voor 20€
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadracer
-
- Quadracer