dutch blaster
dutch blaster
ben gisteren aan mijn blaster begonnen, hij ziet er niet verkeerd uit...maar wil er echt iets stoers van maken.
oa. chrome velgen, frame ander kleur, kappen andere kleur, nieuw type van maken, verbreden...en nog veel meer, ben veel dingen aan het bekijken, om leuke ideen op te doen! zal proberen zoveel mogelijk te delen met jullie via pics. goeie ideen altijd welkom!
oa. chrome velgen, frame ander kleur, kappen andere kleur, nieuw type van maken, verbreden...en nog veel meer, ben veel dingen aan het bekijken, om leuke ideen op te doen! zal proberen zoveel mogelijk te delen met jullie via pics. goeie ideen altijd welkom!
-
- Quadracer
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadracer
mooimooi,
heb je geen fotos mét kappen?
heb je geen fotos mét kappen?
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
-
- Quadracer
mooie glans op die kappen
zijn die herspoten geweest vroeger?
of waren het toen gewoon nieuwe
zijn die herspoten geweest vroeger?
of waren het toen gewoon nieuwe
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
ok thnx voor de leuke en goede antwoorden, kappen zijn pas gespoten, ben zelf autospuiter, maar heb toch besloten om de blaster een andere kleur te maken en hem helemaal te maken zoals ik graag wil...
blaster was eerst paars...zal proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden. waar vind ik die online winkels?
blaster was eerst paars...zal proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden. waar vind ik die online winkels?
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Ziet er inderdaad heel mooi uit!
Ik heb wel een vraagje. Ik ben geen proffessioneel autospuiter, maar heb wel de nodige ervaring met het spuiten van auto's.
Echter het spuiten van kunstof, daar ben ik altijd nog een beetje huiverig voor. Zeker omdat de kappen van een quad vaak redelijk zacht zijn.
Voeg je iets toe aan de lak om deze zachter/flexibler te maken? En hoe is de voorbewerking van kunstof? Ik neem aan eerst doodschuren met scotch-brite en dan een goeie primer aanbrengen?
Nogmaals, mooi project! Ik ga het zeker volgen!
Ik heb wel een vraagje. Ik ben geen proffessioneel autospuiter, maar heb wel de nodige ervaring met het spuiten van auto's.
Echter het spuiten van kunstof, daar ben ik altijd nog een beetje huiverig voor. Zeker omdat de kappen van een quad vaak redelijk zacht zijn.
Voeg je iets toe aan de lak om deze zachter/flexibler te maken? En hoe is de voorbewerking van kunstof? Ik neem aan eerst doodschuren met scotch-brite en dan een goeie primer aanbrengen?
Nogmaals, mooi project! Ik ga het zeker volgen!