weet iemand michien hoe je het verschil ziet tussen en ktm 400 - 600 - 620 ?
zal er en foto bij posten het is deze motorblok dat ik graag zouw willen weten wat het is
het moet niet speciaal ktm zijn maar het probleem is dat de ketting rechts loopt en dan heb je niet veel keuze
ofwel ktm ofwel husqvarna ofwel husaberg
airwolf schreef:het moet niet speciaal ktm zijn maar het probleem is dat de ketting rechts loopt en dan heb je niet veel keuze
ofwel ktm ofwel husqvarna ofwel husaberg
een cannondale heeft toch het excentrische span systeem voor de ketting?
als dat het geval is kun je gewoon de carrier omdraaien en een steuntje maken voor de rem caliber.
dan heb je dan probleem ook opgelost
airwolf schreef:het moet niet speciaal ktm zijn maar het probleem is dat de ketting rechts loopt en dan heb je niet veel keuze
ofwel ktm ofwel husqvarna ofwel husaberg
een cannondale heeft toch het excentrische span systeem voor de ketting?
als dat het geval is kun je gewoon de carrier omdraaien en een steuntje maken voor de rem caliber.
dan heb je dan probleem ook opgelost
dat ben ik al en tijdje vanplan nu daarom zoek ik ni en 250 2t voor er in te steken
En waarom geen blok van een trike van bv een kawasaki. Heeft ook een balansas
Of van een 250r. Want ik ga het nog eens zeggen. JE KUNT JE FRAME NIET HEEL HOUDEN ZONDER EEN MOTOR MET BALANSAS. Dit is de laatste keer dat ik het zeg.
Ik heb een eml gezien met een cr250 blok in. Een half jaar oud. Alles laten maken bij eml. Alleen het lassen van de scheuren achteraf hadden ze zelf gedaan. En dat waren er veel. Dat was de persoon waar Mika van het forum zijn w- tec van heeft gekocht.
Wie niet horen wil moet voelen. Veel werk erin steken en in plaats van hem te verbeteren maak je er een wrak van
Quadzillaboy schreef:En waarom geen blok van een trike van bv een kawasaki. Heeft ook een balansas
Of van een 250r. Want ik ga het nog eens zeggen. JE KUNT JE FRAME NIET HEEL HOUDEN ZONDER EEN MOTOR MET BALANSAS. Dit is de laatste keer dat ik het zeg.
Ik heb een eml gezien met een cr250 blok in. Een half jaar oud. Alles laten maken bij eml. Alleen het lassen van de scheuren achteraf hadden ze zelf gedaan. En dat waren er veel. Dat was de persoon waar Mika van het forum zijn w- tec van heeft gekocht.
Wie niet horen wil moet voelen. Veel werk erin steken en in plaats van hem te verbeteren maak je er een wrak van
ik geloof je wel maar wat ik niet snap is dat er een 540 2takt in stak zonder die balansas en hij heeft er 2 jaar in gestoken 1 jaar competiesie me gereden en er is niks scheuren of barsten aan de kader gij is ook nergens verstevigt of terug gelast aleen stuken af gesenden
zijn er nog trike 2takt motors van tussen 2000-2008 denkt het niet
(is het niet dat alu beter tegen schoken een trilingen bestand is omdat het veel zachter is dan staal is )
bij metalen is toch altijd zacht staal plooi hard staal breekt een de kader van een cannondela is dik alu dus normaal zal het niet scheuren een niet plooien