lichtjes
-
- Toeschouwer
lichtjes
ik zou graag een paar extra lichten instaleren op mijn quad..
welk type is prijs/kwaliteit het beste ..
zeg ook eens jullie positieve of negatieve ervaringen..
indien mogelijk toon mij ook eens een foto.. want opt net vin ik nie veel
Re: lichtjes
hey,driver fre schreef:ik zou graag een paar extra lichten instaleren op mijn quad..
misschien ook handig als je het merk en type quad vermeld.
greetz
-
- Quadracer
hij rijd met een KFX 700 staat in zijn avatar
ik heb er steken van trail-tech met lampen van 50 watt en die geven behoorlijk wat licht tegen over de originele van yamaha er rijden sommige met mistlichten of verstralrs rond voor een auto alleen steek een goei waterdichte zekering houder en een aparte schakelaar als je dit doet en zie dat je batterij en alternator dit kan halen voor te laden zodat er niks verbrand of doorbrand.
ik heb er steken van trail-tech met lampen van 50 watt en die geven behoorlijk wat licht tegen over de originele van yamaha er rijden sommige met mistlichten of verstralrs rond voor een auto alleen steek een goei waterdichte zekering houder en een aparte schakelaar als je dit doet en zie dat je batterij en alternator dit kan halen voor te laden zodat er niks verbrand of doorbrand.
raptor 660 power
-
- Quadfanaat
Re:
origineel is het 35 wat de yamaha raptor 700 kunt ge ze ook in 50 wat krijgen dna en kan u de blue evention lampjes krijgen voor een qaud mvg ik zoek er voor men 700 rvanpee jelle schreef:hij rijd met een KFX 700 staat in zijn avatar
je weet dat dit een toppic is van dik 3jaar oud!?!?
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
-
- Quad Master
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
-
- Quadfanaat
oei daar had ik niet naar gekeken ma weet u het antwoord dmis mvg op men vraag in deze topic miss ?mobydirk schreef:je weet dat dit een toppic is van dik 3jaar oud!?!?