mallen, ontwerp stickers Yamaha 350

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
stefvv
Easy Quadrider
Easy Quadrider

mallen, ontwerp stickers Yamaha 350

Bericht door stefvv »

Hey iedereen,

Iemand een idee waar ik de mallen (ontwerpen/afmetingen) kan vinden om zelf een stickers te kunnen ontwerpen voor ne Yamaha 350.

grtz
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Helaas ben ik daar ook al een jaar naar op zoek... Het word denk ik toch zelf opmeten...
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
tommi
Quadrider
Quadrider

Bericht door tommi »

anders moet je eens gaan vragen in de quadshop.
naar het schijnt hebben ze daar iemand die daar de stickers voor maakt voor op de crossquads.

grtzzzz
ride it and enjoy it
stefvv
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door stefvv »

Das net t probleem, ik kan ze daar laten maken, maar moet dan ook een stickerset nemen, bij die mensen dat voor de quadshop werken, ze hebben praktisch alle mallen van de meeste modellen, behalve van ne 350, daar is blijkbaar nog geen vraag achter geweest.De redenen dat ik ze eigenlijk ook wil is dat ik iemand ken die ook stickers maakt, alleen heeft die dat nog nooit voor ne quad gedaan, dikte van de stickers zou geen probleem zijn volgens hem, alleen moeten we een model hebben.

grtz
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ja, want een bureau of iemand die dat doet gaat natuurlijk niet de mallen maken en ''weggeven'' om er geen stickerset van te maken!

Model wordt dan zelf maken denk ik. Heb ook eens voor een LT80 gedaan omdat daar ook niets voor te krijgen is.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

je kan zelf mallen snijden in papier, normaal hebben ze daarmee genoeg. bij de motos sturen we onze kappen mee binnen en tekenen ze de vormen zo na.
greetz
Plaats reactie