Ik wil graag als ik mijn rijbewijs heb een Yamaha Banshee kopen, zelf rij ik nu nog op een 50cc en dat schiet voor geen meter op
Weet iemand de topspeed van een standaard Banshee?
En zit er een achteruit op?
Van een kymco 50cc naar een Banshee 350cc tweecilinder is niet te onderschatten hoor. Dat spel vliegt in hoge toeren.
Zit geen achteruitop. En topsneleheid? Volledig standaard? 120-130km/u denk ik.
Ik heb ook vernomen dat het moeilijk is een banshee met kenteken te kopen of later te laten verzekeren, klopt dat?
beetje opletten wat ge koopt he...bij sommigen zijn de papieren vervalst, nieuwe nr in de kader geslagen...
Maar er zijn er ook met gewone papieren net zoals andere quads
Mijn topsnelheid met een DG uitlaat is 121 km/h, zit wel nog met originele tandwielen.
Hou er wel rekening mee dat het een grote drinker is,wat misschien wel een nadeel geeft als je altijd op de weg rijd.
Maar ik zou het zeker doen, rij met die van mij ook altijd onroad
Geen klagen van
Nee ik ben geen achteruit gewend op m'n oude.
Die topsnelheid bevalt me ook wel.
Maar als ik bijvoorbeeld 1 koop zonder kenteken, is het dan moeilijk om er een kenteken voor te krijgen?
oke, ik dacht misschien dat het alleen voor belgie geldt ofzo, kom zelf uit Nederland.
Had nog niet gezien waar je vandaag komt
Maarja in elk geval bedankt
jep schreef:Bel arjan van der ham ff hij kan het misschien nog voorelkaar krijgen www.quadcentrum.nl hij kan ook nog de nieuwe kleur leveren int oranje
let dan wel ff op WAT je koopt ... Arjen heeft heel veel parallelle import...
En op paralelle import is het garantie verhaal "moeilijk"...
als je merkt dat van der ham ... "moeilijk "doet ... heb je waarschijnlijk een parallele import machine te pakken.