Hallo ik had een vraag ik wou binnenkort een bromfiets quad kopen...
nu was men vraag , welke is makkelijker en beter op te voeren(met cilinders ,malossi ofzo )
een 2 takt of een 4takt?
en welke kan sneller ?
hallo kevin , welkom op ons forum...
probeer de zoekfunctie eens van het forum.
je zal zien dat wat jij wilt weten al heel vaak besproken is...
Groetjes
Dozo
Als je iets of wat prestaties wil, geen 4-takt 50cc'tje kopen! Als je een 2-takt koopt met een minarelli blok zal je op scooter site's veel tuningonderdelen kunnen vinden.
hey
gewoon voor access streak gaan:)ziet er goed uit en goed op te voeren. Met alleen een andere uitlaat (quadder) loopt hij al zo 75 en met andere rolletjes.
Mika schreef:Als je iets of wat prestaties wil, geen 4-takt 50cc'tje kopen! Als je een 2-takt koopt met een minarelli blok zal je op scooter site's veel tuningonderdelen kunnen vinden.
[Hc]-kevin-[NL] schreef:Harstikke bedankt en ja ik dacht ook al aan een acces maar dan een met een long chassis?
hey,
long chassis is gewoon iets groter. Wil je een keer een kammeraad ofzow even achterop meenemen gaat dat stukken beter op de long-chassis dan de normale. Ook vind ik hem er persoonlijk beter uitzien.
oh en nog 2 vraagjes ...
als ik bijv de access streak long chassis zou gaan opvoeren welke onderdelen zou ik dan kunne gebruiken?
en op hoeveel pk kan ik ong maximaal gaan komen met een access streak? (bij het opvoeren )