tips voor aan schaf quad
tips voor aan schaf quad
hallo ik ben nieuw in dit quad wereldje en wil een quad hebben voor door de bossen te rijden en wat bergjes te pakken ik zelf d8 aan een raptor 350 maar bv op kapaza zie je die raptor 350 voor ongeveer 5000€ en dan heb je er nog van 3500-4000€ raden jullie dan die van 5000€ aan of die van 3500-4000€ of een andere quad misschien beter voormij ik ben 16 jaar en is helemaalniet de bedoeling voor straatgebruik
ook even zeggen dat ik totaal geen ervaring heb en dat als ik wacht tot de zomer dat mijn budget rond de 7500€ is
gr
ook even zeggen dat ik totaal geen ervaring heb en dat als ik wacht tot de zomer dat mijn budget rond de 7500€ is
gr
de 450 hebben inderdaad veel power en kunnen voor een begineling "zwaar zijn"
maar indien je een persoon bent die gelijdelijk opbouwt (dus niet direct volle gas maar je machiene leert kennen) zou dit geen probleem moeten zijn.
dit moet je dan natuurlijk zelf uitmaken.
maar indien je een persoon bent die gelijdelijk opbouwt (dus niet direct volle gas maar je machiene leert kennen) zou dit geen probleem moeten zijn.
dit moet je dan natuurlijk zelf uitmaken.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
en waar heb jij gehoord dat een 700 slechter is dan een 450?ATV-FReaK schreef:eerste quad is een zeer moeilijke keuze want ik heb gehoord dat de yfz 450 beter is dan de raptor 700
op wat basseer je je?
wat zou er dan zoveel beter zijn aan de 450 dan de 700?
het zijn totaal 2 verschillende quads?
grtz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
de 450 is een cross quad veel heviger onderin, lichter van gewicht maar VEEL meer onderhoudSebastien schreef:en waar heb jij gehoord dat een 700 slechter is dan een 450?ATV-FReaK schreef:eerste quad is een zeer moeilijke keuze want ik heb gehoord dat de yfz 450 beter is dan de raptor 700
op wat basseer je je?
wat zou er dan zoveel beter zijn aan de 450 dan de 700?
het zijn totaal 2 verschillende quads?
grtz
de 700 heeft een langere levens duur maar de top snelheid ligt toch hoger
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadrider
- Berichten: 251
- Lid geworden op: wo 25 jul, 2007 09:14
- Locatie: Werchter
- Contacteer:
Raptor 350 is een ideale beginnersquad in mijn ogen.
Ik heb er zelf ook eentje.
Met die 350 kunde eerst deftig leren rijden voor ge een overstap maakt naar een zwaarder model.
Mijne raptor rijd nu 105 km/h met die hoge banden als ik mijn gewone banden steek rijd hij een dikke 115 km/h.
Ge zult geene 700 of 450 kunnen kloppen maar ge kunt er wel heel vlot mee rijden en als je toch alleen zoekt in bossen enzo te gaan rijden dan is diee 350 genoeg.
En ne 450 heeft meestal geen achteruit wat ik toch iets handig vind als ge vastzit ofzo.
IEDER HEEFT ZIJN GEDACHT hierover ga gewoon voor hetgeen jij wilt en laat u niet te hard beinvloeden door iemand anders.
Ik ben aan het denken om de mijne weg te doen om ne grizzly te kopen.
staat splinternieuwe uitlaat op dan en er staan ook 4 nieuwe stevige modderbanden onder. Er staan al wel enkele krassen op natuurlijk maar als je offroad gaat kunde dat bijna niet vermijden.
Mijne raptor is van augustus 2007 moeste interesse hebben stuur dan een pm naar mij.
Ik heb er zelf ook eentje.
Met die 350 kunde eerst deftig leren rijden voor ge een overstap maakt naar een zwaarder model.
Mijne raptor rijd nu 105 km/h met die hoge banden als ik mijn gewone banden steek rijd hij een dikke 115 km/h.
Ge zult geene 700 of 450 kunnen kloppen maar ge kunt er wel heel vlot mee rijden en als je toch alleen zoekt in bossen enzo te gaan rijden dan is diee 350 genoeg.
En ne 450 heeft meestal geen achteruit wat ik toch iets handig vind als ge vastzit ofzo.
IEDER HEEFT ZIJN GEDACHT hierover ga gewoon voor hetgeen jij wilt en laat u niet te hard beinvloeden door iemand anders.
Ik ben aan het denken om de mijne weg te doen om ne grizzly te kopen.
staat splinternieuwe uitlaat op dan en er staan ook 4 nieuwe stevige modderbanden onder. Er staan al wel enkele krassen op natuurlijk maar als je offroad gaat kunde dat bijna niet vermijden.
Mijne raptor is van augustus 2007 moeste interesse hebben stuur dan een pm naar mij.
eeen raptor 350 is ook een goeie quad , maar is naar mijn mening een beetje traag(optrekken)
een ltr450 kan je vergelijken met een yamaha yfz450
alleen is de ltr iets meer crossklaar (breder onder andere...)
maar kdenk dat je op u leeftijd wel beter voor een quad gaat met achteruit , das echt super handig , vooral als je vastzit...
een ltz/kfx 400 is ook een goeie quad , die ook zeer snel is
maar kies wat je wil en laat je niet te veel beinvloeden door andere , het is jouw geld , en jouw keuze
grtz
een ltr450 kan je vergelijken met een yamaha yfz450
alleen is de ltr iets meer crossklaar (breder onder andere...)
maar kdenk dat je op u leeftijd wel beter voor een quad gaat met achteruit , das echt super handig , vooral als je vastzit...
een ltz/kfx 400 is ook een goeie quad , die ook zeer snel is
maar kies wat je wil en laat je niet te veel beinvloeden door andere , het is jouw geld , en jouw keuze
grtz
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene