24-02-08 ploeteren in Tremelo
- cyberdrone
- Quadracer
24-02-08 ploeteren in Tremelo
Yow de mannen,
just mijn quadje gekuist, en nu mijn eigen gekuist, en met mijn laatste krachten ge ik nu nog wat foto's posten , t'zijn er niet veel, maar ik denk dat er nog wel zijn van de bende die een pak meer foto's getrokken hebben.
Ik vond het een bangelijke rit ! spijtig voor de mannen die wat technische problemen hadden maarja, dan kunnen we het nog eens overdoen he
Al de andere foto's mag je naar mijn e-mail adres sturen stefaan.bauwens@gmail.com
En ook nog een filmke ;
http://www.youtube.com/watch?v=ur99OWYaKRg
just mijn quadje gekuist, en nu mijn eigen gekuist, en met mijn laatste krachten ge ik nu nog wat foto's posten , t'zijn er niet veel, maar ik denk dat er nog wel zijn van de bende die een pak meer foto's getrokken hebben.
Ik vond het een bangelijke rit ! spijtig voor de mannen die wat technische problemen hadden maarja, dan kunnen we het nog eens overdoen he
Al de andere foto's mag je naar mijn e-mail adres sturen stefaan.bauwens@gmail.com
En ook nog een filmke ;
http://www.youtube.com/watch?v=ur99OWYaKRg
Laatst gewijzigd door cyberdrone op zo 24 feb, 2008 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
- cyberdrone
- Quadracer
probeer straks nog eens, want joetjoeb heeft problemen presiesyves schreef:filmke werk ni
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
-
- Quadverslaafde
-
- Toeschouwer
Als ik die vettige stukjes bekijk zal ik men quadje eens op de remorque moeten zetten en proberen mee te rijden volgende keer.
En mischien breng ik nog een paar modderbeestjes mee
En mischien breng ik nog een paar modderbeestjes mee
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Toeschouwer