Rocket Raptor op NOS :)

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
Hellracer
Quadrider
Quadrider

Rocket Raptor op NOS :)

Bericht door Hellracer »

http://www.albaaction.com/video/rocket2.wmv

Ik vind het persoonlijk stom omdat je er niet veel van ziet qua snelheid maar wil jullie het toch laten zien :)
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!

GASGAS 450 Power !!!
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Had het al gezien en tis inderdaad niet zo héél speciaal, een drag banshee rijdt er vlotjes naast door denk ik
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Het is gewoon een vlammetje, meer niet. Doet niks.
L.D.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door L.D. »

Raar filmpje.. Is da gwoon nie voor de show die pijp?
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Wå®®iør »

Hij heeft wel mooie banden, tis ook al :lol:
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

tis geen echte nos, tis gewoon een acesoire die er voor de show is opgezet. Moest het NOS zijn zou de vlam uit de uitlaat komen en zou ze blauw zien. dees is gewoon domme opzet. Heb al Nos op een R1 zien monteren en zien marcheren, dat is heel wat anders. Op een blaster heb ik het ook al gezien.
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

denk ik ook dat het gewoon voor de show is. Nos heeft toch niets te maken met die stomme pijp da is een shot die gegeven worden en niet naar die pijp dus gewoon dikke show en da trekt dan nog op gene zak.
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Jullie snappen het niet helemaal, hij heeft nos aangesloten op z'n gewone motor + nog een raket motor erbij, of ben ik ook mis? :?
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Wå®®iør »

Mika schreef:Jullie snappen het niet helemaal, hij heeft nos aangesloten op z'n gewone motor + nog een raket motor erbij, of ben ik ook mis? :?
Ik geef u toch gelijk denk ik hoor, je hoort ook de quad op een moment gewoon voortblazen, dus denk ook echt wel niet dat die pure show is. Denk als je het in het echt zou zien dat je nog aardig opkijkt :shock: :wink:
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

als het een raketmotor is,waar steekt zijn turbine dan? waar zit ze op de aandrijving gekoppeld? heb het filmpje al 5x bekeken motorisch staat hij bijna standaard. Juist dat er 3bussen gas bijstaan, 2gas en 1lucht voor die verbranding, dat zegt ie zelf. volgens mij is dat een roofingbrander die erop gemonteerd staat, meer niet. Het enigste waarvoor het goed is, is voor zen raptor doen uit te branden.
greetz
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Wå®®iør »

sdsracer schreef:als het een raketmotor is,waar steekt zijn turbine dan? waar zit ze op de aandrijving gekoppeld? heb het filmpje al 5x bekeken motorisch staat hij bijna standaard. Juist dat er 3bussen gas bijstaan, 2gas en 1lucht voor die verbranding, dat zegt ie zelf. volgens mij is dat een roofingbrander die erop gemonteerd staat, meer niet. Het enigste waarvoor het goed is, is voor zen raptor doen uit te branden.
greetz
Ik ken zeer weinig van mechaniek maar je hoort hem toch vooruit blazen? Een standaard raptor sleurt toch niet zo hard op die manier of ben ik mis?
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

is gewoon een knal gas die eruitgespuwd word, die andere quad loopt netjes naast hem hoor. En het is op een zand, en een zeer vlak terein. Met zand banden. gewoon pure show zoals we de amerikanen kennen.
greetz
bkvj
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door bkvj »

dan wil ik wel weten waar je zo een uitlaat :shock: kan kopen!!!
als ik mn quad heb is dat iets van het enige wat ik wil !!!! :twisted: :twisted: :D :D
Momenteel: Raptor 660
Hiervoor: Yamaha Badger 80, Yamaha Banshee
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Zal wel getuned blok zijn met racebrandstof dan gaat ie ook aardig vooruit zonder hulp van die "nepraket".
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
stefan00
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door stefan00 »

volgens mij is het zó nep als de pest, er is geklooid met de effecten.. :lol: (mijn gedachte)
Afbeelding
Plaats reactie