iemand hier ervaring mee ?
iemand hier ervaring mee ?
http://www.2dehands.be/quads-2008-promo ... 61578.html
heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb al zeker 5 keren met hem gemaild en alles lijkt in orde.
Ze importeren quads vanuit het moederbedrijf, levering is aan huis en betaling is bij levering, maar toch
vertrouw ik het niet echt. Leveringstermijn zou 36 uren zijn voor België en Frankrijk.
Bij het opzoeken in google op 'antony corcher' heb ik niets teruggevonden ivm fraude of dergelijke.
grtz
heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb al zeker 5 keren met hem gemaild en alles lijkt in orde.
Ze importeren quads vanuit het moederbedrijf, levering is aan huis en betaling is bij levering, maar toch
vertrouw ik het niet echt. Leveringstermijn zou 36 uren zijn voor België en Frankrijk.
Bij het opzoeken in google op 'antony corcher' heb ik niets teruggevonden ivm fraude of dergelijke.
grtz
-
- Quadfanaat
-
- Quadfanaat
-
- Quadrunner
ma als je pas moet betalen bij aflevering, laat ze leveren, als als hem geleverd is dan ziet ge wel verder, ge pakt het gelijkvormigheidsattes, controlleert alle nummer, blok en kader, rijdt ff naar de politie laat dat natrekken, ondertussen laat ge die mensen n koffieke drinken en zoja, goeie deal, anders staat de politie klaar om ze op te pakken voor het verkopen van gestolen materiaal, heling dus...
aleja, zo zou ik het doen,
aleja, zo zou ik het doen,
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
-
- Quadrunner
- Contacteer:
kan btw gefoefel zijn , lijken mij de ex-prijzen met "wat erbij"...
zelfs met alle papieren erbij opletten, zeker zien dat het DIV vignet van nieuw voertuig op de 705 plakt alsook het btw vignet en ook of er op staat dat de btw betaald is...
anders kan het zijn dat je nog s 21% btw-bedrag moet ophoesten eer je hem kan inschrijven, en dan zijn ze zo goedkoop niet meer..
als die gast zo een pak quads kan verkopen tikt dat snel aan en is al niet zo doorzichtig meer
zelfs met alle papieren erbij opletten, zeker zien dat het DIV vignet van nieuw voertuig op de 705 plakt alsook het btw vignet en ook of er op staat dat de btw betaald is...
anders kan het zijn dat je nog s 21% btw-bedrag moet ophoesten eer je hem kan inschrijven, en dan zijn ze zo goedkoop niet meer..
als die gast zo een pak quads kan verkopen tikt dat snel aan en is al niet zo doorzichtig meer
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -