Siliconespray
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Siliconespray
Zijn er nog mensen die hun quad na het kuisen inspuiten met silicone spray ?
Ik doe dat omdat de modder er veel gemakkelijker af gaat om de volgende keer te kuisen.
Ik gebruik silicone spray omdat olie rubber aantast. En ook omdat silicone water afstoot ( tussen scharnieren enzo ).
Ik vraag dat omdat ik een lot siliconespray met teflon kan kopen aan een fabrieksprijs.
Ik moet wel 300 spuitbussen in één keer kopen en dat is een beetje te veel voor mij alleen.
Misschien zijn er nog mensen die interesse hebben in silicone met teflon en kunnen we die spuitbussen delen.
Ik kan ze kopen voor 1,7€ per stuk en ze zitten in een karton van 12 spuitbussen.
Ik doe dat omdat de modder er veel gemakkelijker af gaat om de volgende keer te kuisen.
Ik gebruik silicone spray omdat olie rubber aantast. En ook omdat silicone water afstoot ( tussen scharnieren enzo ).
Ik vraag dat omdat ik een lot siliconespray met teflon kan kopen aan een fabrieksprijs.
Ik moet wel 300 spuitbussen in één keer kopen en dat is een beetje te veel voor mij alleen.
Misschien zijn er nog mensen die interesse hebben in silicone met teflon en kunnen we die spuitbussen delen.
Ik kan ze kopen voor 1,7€ per stuk en ze zitten in een karton van 12 spuitbussen.
-
- Quadracer
van waar ben je?
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Doe je ze ook opsturen naar Nederland? Wat voor merk is het?
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Ik wil ze wel opsturen naar Nederland, maar ik denk dat het duur zal uitkomen dan.kees schreef:Doe je ze ook opsturen naar Nederland? Wat voor merk is het?
Ik weet niet hoeveel het kost om op te sturen, maar ik zou er niet van verschieten dat de verzendingskosten even hoog zullen zijn als de spuitbussen zelf.
Een doos zou op een goeie 20€ komen.
Mijn website ? [ www.lievenlens.be ]
-
- Quad Master
- Contacteer:
mss naar 1 iemand sturen en dat die dat verdeelt, om de kosten te drukken ...
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
- Easy Quadrider
-
- Quadracer
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Het is geen gewone siliconespray.
Het is silicone met teflon in.
Dus ook ideaal voor dingen te smeren ( teflon ). bv tussen bewegende delen, ik weet niet hoe ik dat moet noemen maar waar de ophanging aan de casis komt ( die buizen in de vorm van een driehoek ) daar zitten bij mij rubbers in. Met gewone olie tast je die rubbers aan waardoor ze zacht ( oplossen ) komen, meer verslijten, nog meer water en olie in komt, en nog sneller verslijten.
Met die silicone hou je het water weg en met die teflon die daar in zit heb je smering.
Of bv voor een ketting met o ringen.
Met gewone olie zwellen die o ringen op. Met silicone niet en met die teflon heb je terug smering.
Olie en rubber zijn vijanden van elkaar. Rubber lost op met olie en benzine.
Het is echt wel goed spul die meer dan zijn geld waard is.
Af en toe krijg ik eens een spuitbus waar een bluts of een neep in is, vandaar dat ik het ken.
Mochten het maar 100 spuitbussen zijn zou ik ze voor mezelf houden, maar 300 is een beetje te veel van het goede ( dan heb ik spuitbussen voor 10 jaar ver )
Het is silicone met teflon in.
Dus ook ideaal voor dingen te smeren ( teflon ). bv tussen bewegende delen, ik weet niet hoe ik dat moet noemen maar waar de ophanging aan de casis komt ( die buizen in de vorm van een driehoek ) daar zitten bij mij rubbers in. Met gewone olie tast je die rubbers aan waardoor ze zacht ( oplossen ) komen, meer verslijten, nog meer water en olie in komt, en nog sneller verslijten.
Met die silicone hou je het water weg en met die teflon die daar in zit heb je smering.
Of bv voor een ketting met o ringen.
Met gewone olie zwellen die o ringen op. Met silicone niet en met die teflon heb je terug smering.
Olie en rubber zijn vijanden van elkaar. Rubber lost op met olie en benzine.
Het is echt wel goed spul die meer dan zijn geld waard is.
Af en toe krijg ik eens een spuitbus waar een bluts of een neep in is, vandaar dat ik het ken.
Mochten het maar 100 spuitbussen zijn zou ik ze voor mezelf houden, maar 300 is een beetje te veel van het goede ( dan heb ik spuitbussen voor 10 jaar ver )
Mijn website ? [ www.lievenlens.be ]