suzuki quadsport z400v

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
Hidma.net
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

suzuki quadsport z400v

Bericht door Hidma.net »

Hoi,

Ik ben mij al tijden aan het inlezen over quads, zoals de voor en nadelen etc etc..

Ik heb nu mijn oog laten vallen op een nieuwe suzuki quadsport z400 V...

Nu wil ik graag van de ervarenen onder jullie weten of dit een goede quad is voor voornamelijk tourtjes en woonwerkverkeer (zie het als een vervanging voor een motor)...uiteraard wil ik er ook wel eens de crossbaan mee op maar dit is niet mijn primaire wens...

Vraagje. Is dit een goede quad voor op de weg.?
Vraagje. wat is zonder aanpassing de top.?
Vraagje. Valt hiermee goed op 80km/uur wegen te rijden ivm tourtjes.?

Ik hoop dat jullie mmijn twijfels weg kunnen nemen, dit met name omdat 'moeders de vrouw' notabene met deze quad kwam aanzetten terwijl ik net van plan was om voor een eventuele C merk te gaan(dit vanwege kosten)...

Groet,
Hidma
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

de suzuki Z400 is een goede quad de top ligt toch rond de 100 km/u en met wat aanpassingen van tandwielen is het toch mogelijk voor 120 km/u te halen

als je baanbanden zet is het toch aan te raden om andere tandwielen te steken voor de top toch nog hoog genoeg te houden

ik zou niet voor een C merk gaan hoe weinig je ook van plan om hem te gebruiken ivm de qualiteit
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

het zijn idd heel goeie quadjes maar volgens mij ligt de top toch al standaard rond de 115-120 (dit weet ik niet zeker vraag het aan de z 400 rijders wil je het zeker weten) en het is een goeie allround quad dus zowel op de baan als op het parcour :wink:
w-tec club member
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

de top zal inderdaad rond de 110 - 115 liggen. dus 80 km/h is goed aan te houden.
Het is zeker een goede quad die goed kan dienen voor op de baan en ook offroad.
van de suzuki kan je niet klagen, er zijn ook nog andere quads die ongeveer hetzelfde vermogen hebben en ongeveer dezelfde prijsklasse (yamaha raptor 350, kawasaki kfx 400)
Een C merk kopen is eerder af te raden want in de meeste gevallen is goedkoop = duurkoop.
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door epix no-fear »

raptor 350 raad ik af.
vooral op de weg, het is weliswaar 350cc maar lucht gekoeld en dus kwa vermogen toch een stuk minder dan de 400.

heb ze vaak genoeg gereden om dat vast te kunnen stellen.
CustomCoatingsHelvoirt
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

ik raad je zeker de suzuki ltz 400 aan ! het is een zeer goeie quad , en de top ligt hoog genoeg :p
kheb er volledig standaard al op rechte baan 123 km/h al uitgehaald op de gps gemeten ;)
en quaq kwaliteit zit hij bij de beste . en is ook nog eens goed geschikt om op de crossbanen te gaan rijden .

grtz
wesley
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

De Z400 is een zeer goede keuze, betrouwbaar, veel aftermarket stukken te krijgen, en 80km/u is geen probleem voor hem.
Je kan er op het gemak mee cruisen en ook eens goed mee off-road gaan.

Je zal er geen spijt van hebben als je die koopt :wink:
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Hidma.net
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bedankt, voor de reactie's

Bericht door Hidma.net »

Hoi

Bedankt voor de reactie's, ik ga nog effkes doorsparen en dan ga ik zeker voor de ltz400...

Groet,

Patrick Hidma
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Re: Bedankt, voor de reactie's

Bericht door coolboyke »

Hidma.net schreef:Hoi

Bedankt voor de reactie's, ik ga nog effkes doorsparen en dan ga ik zeker voor de ltz400...

Groet,

Patrick Hidma
zeer goede keuze , daar zal je geen spijt van hebben. :duimhoog: :wink:
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
Hidma.net
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

ben over...

Bericht door Hidma.net »

Voor diegenen die het willen weten...afgelopen zaterdag een proefrit gemaakt...op een nieuwe Z400...en ja hoor...ik ga morgen bestellen/onderhandelen...wauw wat een ding, vorig jaar met mijn zwager op een paar 200cctjes gereden...was leuk...maar z400 is 'tha bomb' :tongduim: ...

Greetz...hopelijk snel een quad(suzu) rijder...
Eet nooit gele sneeuw.
Plaats reactie