Na het forum doorgespit te hebben stel ik toch de bekende vraag, welke quad is het beste om aan te schaffen?
Na een poos geleden een aantal dagen in Spanje te hebben rondgescheurd door de bergen en rivierbeddingen heeft het quadvirus mij te grazen genomen echter was dit zo'n 2wiel aangedreven chinees gevalletje die regelmatig tot stilstand kwam, vooral in het water
To the point, ben 37 jaar met eigenlijk geen quad of cross verleden of whatever...nu wil ik een quad aan gaan schaffen voor gebruik op de weg en een beetje of the road door bossen en dergelijke, ook lijk het me leuk om deze op vakanties mee te nemen naar de bergen
Aan het baancrossen zal ik dus niet gaan beginnen.
Nu is mijn keuze gevallen op een Yamaha Raptor 350cc en een Polaris Predator 500cc beide uit 2006 en met NL kenteken. Volgens mij best wel verschillende machines
Mijn vraag welke is het meest geschikt
Ook mogelijk om af en toe het meisje mee te nemen
Alvast bedankt voor jullie antwoorden
Quad-keuze
- cyberdrone
- Quadracer
Ik zou toch ook voor de polaris gaan, maar ik denk wel dat onderdelen misschien duurder zijn voor polaris ..
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates