men toekomstige Z400 tunen
-
- Quadfanaat
men toekomstige Z400 tunen
Ik ben van plan in april een Z400 te kopen maar daarbij wil ik ook een aantal extas kopen.
Is dit een goede samen stelling en zijn dit goede onderdelen?
De quad gaat voornamelijk dienen voor recreatieve cross (in een weide met kleine heuvels en enkele rampen)
Greetz
D4rk Pr1nc3
Is dit een goede samen stelling en zijn dit goede onderdelen?
De quad gaat voornamelijk dienen voor recreatieve cross (in een weide met kleine heuvels en enkele rampen)
Greetz
D4rk Pr1nc3
Laatst gewijzigd door D4rk Pr1nc3 op di 08 jul, 2008 21:24, 5 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadracer
veel van deze stukken zijn tog handig als je ze hebt
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
idd velgen kan je misschien nog andere nemen, maar langs de andere kant is et ook recreatief cross hé, het lijstje ziet er in ieder gval goed uit
grtz
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadfanaat
als je veel gaat crossen zijn die frame guards al zeker een must, is niet alleen mooi maar vorkomt ook krassen van je cros botten aan het frame, kill-switch is ook een must, als je eraf gaat valt de motor stil. nerfbars en vapor voor mij prsoonlijk ook een zéér goede keuze, ik heb geen spijt van mijn vapor, helemaal niet, kan je fijn zien wanneer temp. goed is om echt het gas open te draaien. en de rest zoals ik reeds vertelde ziet er ook super uit, en bij quadfun kan je zeker geen kwaad, super service ...
grtz en dat je hem maar vlug hebt met deze opties
grtz en dat je hem maar vlug hebt met deze opties
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad Expert
het enige wat ik niet zie zitten voor cross zijn die spoorverbreders en die velgen inderdaad.
die velgen omdat ze wel mooi zijn maar de sterkte van die dingen trek ik in twijfel.
en die spoorverbreders tjah je as zal binne no time zo krom zijn als n hoepel, en je balljoints en hele stuur inrichting is versleten voor je erg in hebt.
door de verkeerde overdracht van spanning.
just my 2 cents
die velgen omdat ze wel mooi zijn maar de sterkte van die dingen trek ik in twijfel.
en die spoorverbreders tjah je as zal binne no time zo krom zijn als n hoepel, en je balljoints en hele stuur inrichting is versleten voor je erg in hebt.
door de verkeerde overdracht van spanning.
just my 2 cents
CustomCoatingsHelvoirt
hou dan je originele velgen voor te crossen... heb ze ook hier liggen en advies van quadfun was dat ik deze nie van de hand doe...
voor je uitlaat... koop ook een decibel killer ( ca 40 euro ) ... persoonlijk heb ik er geen maar als je op crossterein gaat , halen ze je gewoon deraf... die uitlaat geeft een mooi geluid. ( hoorbaar op 1.5km )
bij het plaatsen van de uitlaat zit er een proeikop bij... ik heb deze niet gestoken maar mocht je een andere luchtfilter steken, vb een K&N, is het aangeraden de sproeier te vervangen voor betere verbranding.. ik heb geen probs, mijn voorbocht blijft redelijk koel.
voor je uitlaat... koop ook een decibel killer ( ca 40 euro ) ... persoonlijk heb ik er geen maar als je op crossterein gaat , halen ze je gewoon deraf... die uitlaat geeft een mooi geluid. ( hoorbaar op 1.5km )
bij het plaatsen van de uitlaat zit er een proeikop bij... ik heb deze niet gestoken maar mocht je een andere luchtfilter steken, vb een K&N, is het aangeraden de sproeier te vervangen voor betere verbranding.. ik heb geen probs, mijn voorbocht blijft redelijk koel.
-
- Quadfanaat
@epix no-fear & sixman
Ok dan ga ik de velgen houden tot ik men rijbewijs heb, dan kan ik er dan mee op straat.
(Momenteel ben ik nog maar 16)
De spoorverbreders die vallen dan ook af. Scheeld allemaal in men budget
BTW thnx voor de tips
Ik ben ook aan het kijken voor een graphic set op http://www.invisionpowersports.com
Als er mensen moesten zijn die nog links hebben naar sites met graphic sets laat maar weten.
Oh ja de stickers moeen wel passen bij het zwarte model
Greetz
D4rk Pr1nc3
Ok dan ga ik de velgen houden tot ik men rijbewijs heb, dan kan ik er dan mee op straat.
(Momenteel ben ik nog maar 16)
De spoorverbreders die vallen dan ook af. Scheeld allemaal in men budget
BTW thnx voor de tips
Ik ben ook aan het kijken voor een graphic set op http://www.invisionpowersports.com
Als er mensen moesten zijn die nog links hebben naar sites met graphic sets laat maar weten.
Oh ja de stickers moeen wel passen bij het zwarte model
Greetz
D4rk Pr1nc3
-
- Quadracer
spoorverbreders vanachter zou ik eens kijken voor een andere as eventueel
en die velgen is wel mooi en redelijk sterk maar veel te zwaar voor te crossen , kijk dan voor douglas beadlocks ofzo
en die velgen is wel mooi en redelijk sterk maar veel te zwaar voor te crossen , kijk dan voor douglas beadlocks ofzo
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadfanaat
Yo iedereen
ik heb nog eens zitte zoeken naar een toffe uitlaat voor men toekomstige Z400.
Omdat die van van 'two brothers' nogal luidruchtig is.
Deze 2 vond ik wel tof :
FMF:
Complete system with titanium PowerBomb header and midpipe; except where noted. Muffler available in natural titanium or blue anodized finish.
- The lightest full system available.
- Superior power and performance – horsepower improved throughout RPM range.
- Features exclusive proprietary Chamber Core and PowerBomb technology.
- Factory Forward Engineering centralizes mass, improves handling.
- Ti or Carbon muffler with titanium endcaps, midpipe and PowerBomb header.
- Made from premium quality American materials.
- Customize with performance tuning inserts and spark arrestor module.
- Meets AMA sound requirements on most models; inserts available for others.
Scorpion:
Welke zou de beste zijn?
ik heb nog eens zitte zoeken naar een toffe uitlaat voor men toekomstige Z400.
Omdat die van van 'two brothers' nogal luidruchtig is.
Deze 2 vond ik wel tof :
FMF:
Complete system with titanium PowerBomb header and midpipe; except where noted. Muffler available in natural titanium or blue anodized finish.
- The lightest full system available.
- Superior power and performance – horsepower improved throughout RPM range.
- Features exclusive proprietary Chamber Core and PowerBomb technology.
- Factory Forward Engineering centralizes mass, improves handling.
- Ti or Carbon muffler with titanium endcaps, midpipe and PowerBomb header.
- Made from premium quality American materials.
- Customize with performance tuning inserts and spark arrestor module.
- Meets AMA sound requirements on most models; inserts available for others.
Scorpion:
Welke zou de beste zijn?