anderre schockdempers yamaha raptor 700r se
anderre schockdempers yamaha raptor 700r se
he allemaal ik ben op zoek naar anderre schokdempers voor mijn qaud ik heb nu de orginele met anderre kw veren erop maar ik wil nog lager met een anderre set schokdempers de orginele zijn gemaakt voor op de cross baan maar ik rijd alleen op de weg wie heeft een goede tip groeten marc

Hey, je kunt nog van die verlagingsblokjes kopen. maar als je het perfect wil koop u dan 3 korte veringen, quad komt mooi laag en je kunt de vering perfect afstellen.
Regelbare vering in de hoogte bestaat eigenlijk niet ! het is eigenlijk regelbare voorspanning van de spiraal veer. (je moet er op letten dat uw veer al ni totaal los komt te zitten als uw voorwielen van grond komen als je de moeren volledig omhoog draaid.) de quad komt dan wel wat lager maar de werking van de vering veranderd totaal. en uw nuttige slag word ook veel kleiner. dus koop nieuwe veren met de juiste lengte.
Regelbare vering in de hoogte bestaat eigenlijk niet ! het is eigenlijk regelbare voorspanning van de spiraal veer. (je moet er op letten dat uw veer al ni totaal los komt te zitten als uw voorwielen van grond komen als je de moeren volledig omhoog draaid.) de quad komt dan wel wat lager maar de werking van de vering veranderd totaal. en uw nuttige slag word ook veel kleiner. dus koop nieuwe veren met de juiste lengte.
-
motorfret
- Easy Quadrider

- Contacteer:
Ehm: wordt toch eens tijd dan dat je jezelf verdiept in aftermarket vering.Lewis schreef:Hey, je kunt nog van die verlagingsblokjes kopen. maar als je het perfect wil koop u dan 3 korte veringen, quad komt mooi laag en je kunt de vering perfect afstellen.
Regelbare vering in de hoogte bestaat eigenlijk niet !
is voor alle grote merken te koop.
ik heb in minder dan 30 minuten mijn quad 3cm lager, of 3 cm hoger dan standaard staan...
Ja dat weet ik wel. en wat is er gebeurd met uw nuttige veerweg die je overhoud ? en de veerwerking zal totaal anders zijn! veerspanning regelen diend niet voor de hoogte van de quad aftestellen wel voor uw vering aftestellen naar gewicht quad en bestuurder ! jij gelooft te veel in verkopers praat.motorfret schreef:Ehm: wordt toch eens tijd dan dat je jezelf verdiept in aftermarket vering.Lewis schreef:Hey, je kunt nog van die verlagingsblokjes kopen. maar als je het perfect wil koop u dan 3 korte veringen, quad komt mooi laag en je kunt de vering perfect afstellen.
Regelbare vering in de hoogte bestaat eigenlijk niet !
is voor alle grote merken te koop.
ik heb in minder dan 30 minuten mijn quad 3cm lager, of 3 cm hoger dan standaard staan...
-
motorfret
- Easy Quadrider

- Contacteer:
FF goed lezenJa dat weet ik wel. en wat is er gebeurd met uw nuttige veerweg die je overhoud ? en de veerwerking zal totaal anders zijn! veerspanning regelen diend niet voor de hoogte van de quad aftestellen wel voor uw vering aftestellen naar gewicht quad en bestuurder ! jij gelooft te veel in verkopers praat.
ik heb het niet over veervoorspanning, maar over echte lengte verstelling.
nuttige veerweg blijft hierbij hetzelde, evenals de werking.
en verkopers praat is het voor mij zeker niet, want ik weet heel goed waarover ik praat.
veren raptor 700
technoflex veren