BQR aubange
-
- Quadrunner
- Contacteer:
BQR aubange
zoals we verwacht hadden was het een grote modderpoel,ik had dus voordeel met men modderbanden en vario.
de opwarmig ging goed,niet echt doorgereden omdat we toch op 1 lijn vertrekken dus speelt chrono geen rol.
we moesten om 11h55 starten voor de 1 ste manche,omdat we nog aan het afstellen waren was ik dus te laat voor de start,dan ben ik zomaar doorgereden,maar ze hadden nog maar 2 bochten genomen.
in de eerste tour ging ik al voorbij,dus hing ik 4 de,na 2 of 3 ronden begon ik te dubbelen,en ook aan het vechten voor de 3 de plaats,deze had ik uiteindelijk.
we hadden ondertussen al 12 min gereden dus aan de start steken ze een plaat op nog 2 ronden te gaan dus ik probeer zo snel mogelijk te rijden,juist als ik in gevecht ging voor een 2 de plaats hoor ik een knal in de uitlaat,en vervolgen niets meer.
resultaat:een gat in de piston gebrand dus was ik laatste geworden en heb ik de 2 de en 3 de manche niet meer meegereden.ik weet dus weer voor wat ik moet gaan werken
de opwarmig ging goed,niet echt doorgereden omdat we toch op 1 lijn vertrekken dus speelt chrono geen rol.
we moesten om 11h55 starten voor de 1 ste manche,omdat we nog aan het afstellen waren was ik dus te laat voor de start,dan ben ik zomaar doorgereden,maar ze hadden nog maar 2 bochten genomen.
in de eerste tour ging ik al voorbij,dus hing ik 4 de,na 2 of 3 ronden begon ik te dubbelen,en ook aan het vechten voor de 3 de plaats,deze had ik uiteindelijk.
we hadden ondertussen al 12 min gereden dus aan de start steken ze een plaat op nog 2 ronden te gaan dus ik probeer zo snel mogelijk te rijden,juist als ik in gevecht ging voor een 2 de plaats hoor ik een knal in de uitlaat,en vervolgen niets meer.
resultaat:een gat in de piston gebrand dus was ik laatste geworden en heb ik de 2 de en 3 de manche niet meer meegereden.ik weet dus weer voor wat ik moet gaan werken
Yamaha Blaster 2003 geprepareerd=>ROCKET
-
- Quadrunner
- Contacteer:
jep,en dan kwam zen zoon in het zicht (reed deze keer met zen blaster) maar komt ook omdat ze overal bleven steken met hun kleine banden,en dan in de voor laatste ronde uitgevallen,den 31 haddek na 2 ronden gedubbeld. inderdaad ik heb goed gas gegeven,gewoon planché
Yamaha Blaster 2003 geprepareerd=>ROCKET
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Hoeveel keer is hier al gezegd op het forum dat te arm schadelijk is voor de motor ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrunner
- Contacteer: